Zaldi New Kent- Ervaringen en waar te koop?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Zaldi New Kent- Ervaringen en waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 18:49

Mijn vriendin zoekt een Zaldi New Kent (zonder flair). Ik heb zelf ook geregeld op een New Kent gereden en vind het een fijn zadel. Vroeger verkocht Divoza deze zadels, maar nu niet meer. Waar zijn ze nog wel te vinden?
En wat zijn de ervaringen met de Zaldi New Kent? Hoe is de pasvorm? Blijft het leer ook mooi bij intensief gebruik? En in de regen?
De orientatie gaat om een zadel ZONDER Flair.

Nouvel

Re: Zaldi New Kent- Ervaringen en waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 19:56

Er zijn volgens mij de laatste maanden al een aantal topics geweest over Zaldi dressuurzadels (ik heb er een poos terug ook eentje geopend).
Misschien dat je via de zoekfunctie wat kunt vinden?

Ik heb er eentje uitgeprobeerd, helaas pastt die niet goed, maar hij zat heerlijk en het leer zag en mooi en soepel uit.

Er zijn een aantal webshops waar je de zadels kunt kopen, mocht je willen weten welke zal ik even kijken of ik ze nog kan vinden.
Ik ben toen nl. ook aan het uitpluizen geweest waar ze te koop waren.

Natasjaa

Re: Zaldi New Kent- Ervaringen en waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:12

Ik heb er ook eens eentje geprobeerd op mijn haf en k ben er helemaal enthousiast over, lag perfect en zat ook prima! Ben ook wel benieuwd waar deze zadels te krijgen zijn, dus misschien wil jij dat lijstje eens neerzetten Nouvel?