ik zou S doen. Heb een aantal jaren geleden voor mijn pony 1,37 een maat M gehaald, deze was helaas wel te groot. maar van peesbeschermers heeft ze maat cob en deze passen haar goed. Aangezien jou pony nog zo'n 10cm groter is als de mijn moet een S dan wel goed zitten.
Dan zal ik er ook maar even bij vertellen dat ik geloof ik ook Indra heb. idd dat hoefijzertje (logo), maar heb nog nooit de moeite genomen er echt goed naar te kijken (liggen in de kast). vond ze wel erg duur!!!
Dat ligt ook aan de benen van de pony (mijn New Forest van 1.48 heeft maat Cob, verzorghaflinger maat Full) maar ik zag in je profiel dat je pony een slank type is dus dan denk ik aan maat S of M, afhankelijk van hoe ze uitvallen (ik ken het model van het merk dat jij wil niet).
@annastasia: wat heb je ze dan betaald als ik vragen mag? Bij onze webshop kosten ze 71,95 euro Klopt wel dat Indra duurder is dan andere merken, maar ze gaan levenslang mee! Ik ben er zelf iig erg tevreden over, velcro gaat ook super mooi mee, makkelijk te wassen en drogen snel
Die van Indra Horse zijn erg fijn, die hebben wij ook voor onze fries. Die heeft maat L, wat zelfs iets aan de grote kant is, dus eigenlijk een M. Ik denk dat jouw pony een S goed zal passen.
jeetje, ik weet niet eens meer wat ze precies kostten. is al zeker 3 jaar geleden dat ik ze heb gehaald. meende dat het iets van €65,- was. t was een rib uit m'n lijf, maar ik wou perse de 3 in 1 beschermers die toen nog haast nergens te krijgen waren.
Heb onlangs een groot paard aangeschaft, dus misschien dat zij ze wel past. maar dan moet ze wel iets koeler in het hoofd worden, want nu zal ze dat klitteband echt niet op prijs stellen.
ok, dat maakt het al iets anders. is het via een soort online ruitershop? omdat je uit maten kon kiezen. Meende dat je ze dan ook kon omruilen, maar dit weet ik niet zeker. je kunt het altijd erbij vragen