Knight Rider synthetisch zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Magali_

Knight Rider synthetisch zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 18:31

Ik ben vandaag naar de ruitersportzaak geweest en heb eens geïnformeerd naar de synthetische zadels die daar verkocht worden. Hier werd mij verteld dat ze er op het moment geen tweedehands hebben maar dat ze Knight Rider zadels hebben die nieuw maar €199 kosten en van heel goede kwaliteit zijn. Nu vind ik €199 helemaal niet veel en zou ik het graag voor mijn verzorgpaard kopen. Maar wou toch eerst even weten hoe jullie ervaringen met de synthetische zadels van Knight Rider zijn.
Is de kwaliteit inderdaad zo goed ?

Snoevie

Re: Knight Rider synthetisch zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 18:33

hier loopt er al een poosje een manegepony mee,zit best fijn en hij blijft na veel manege gebruik ook mooi

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:38

zelfde als Norton en H-lite etc. Lijken me best hard zitten

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 09:41

Ik heb een Norton voor een van mijn pony's(net een paar weken). Heel simpel zadeltje, ligt netjes en zit ook nog wel aardig. Kennis van mij heeft ook een Norton voor haar pony, nu meer dan een jaar en die blijft ook prima.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:54

Echt hard zijn ze niet, ze zijn vergelijkbaar met Wintec. Wel iets harder dan de meeste zadels dus. Norton en KR hebben een goede pasvorm, zijn het geld wel waard vind ik.
Ik heb alleen nog geen KR op een paard geprobeerd. Is de standaard boommaat 32 of 31? Je krijgt er toch 3 bomen bij?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 19:26

Ik vind Norton niet te vergelijken met Wintec. Ben echt wel een stap achter uit gegaan kwa kwaliteit en kwa hoe het zit voor je zelf. Maar het past op m'n pony en er was even geen geld voor duurder dus het voldoet prima.