En welke merken hebben bruine (bling-)frontriemen in dezelfde kleur bruin met gedeeld kopstuk?
Iemand tips/suggesties??

Voorlopig laat ik 'm nog wel even zitten, maar ik wil er straks eigenlijk graag een keertje een frontriem op met wat 'bling'...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bitch schreef:Als je het leer ff warm maakt, met heet water, heb je vaak wat meer rek.
En met hoeveel steekjes zit het vast? Je zou in het ergste geval het zelf ook weer dicht kunnen stikken, toch?
Bitch schreef:Een blokje? Een stukje leer, of een passantje van leer?
Bitch schreef:Doe mij maar een foto
Miss kunnen we er wat handigs van maken. ( denkt aan weggewerkt drukknoopje oid)
Nouvel schreef:Hier komen de blokjes foto's!![]()
Bitch, gelijk nog een vraagje aan jou...![]()
Kun je een rondgenaaid kopstuk ergens ietsje verkleinen als die net te ruim is?
yulan schreef:Leuk Nouvel! Heb je ook een foto van het geheeld? Ik heb het hoofdstel in 't zwart, maar nog nooit gezien in het bruin!
Je kunt de stiksels lospeuteren van je riempje, ze plat slaan met hamer en gaatje bijprikken. (Opgevangen in ander topic).
yulan schreef:Wow die is mooi!
Waar ik wel aan dacht, als je de stiksels lospeutert moet je zeker zorgen dat ze niet verder rafelen idd
henry1 schreef:dat is een mooi hoofstel de bruine HB turijn is deze in meerdere matn verkrijgbaar en waar.
Bitch schreef:Idd het blokje ertussen uit halen, en dan opnieuw dichtstikken. Is echt niet heel veel werk, en bv met van dat touw waar je manen mee vlecht.
Hoeveel moet er in genomen worden dan? Je zit natuurlijk met dat rondgenaaide, in hoeverre je dat los moet halen om het in te korten.