Dus geen/bijna geen mogenlijkheid tot losschieten van die haak die er niet voor niets zit.
vraag lijkt me duidelijk.
brand los met meningen en argumenten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:Waarom zou het niet los kunnen schieten?
ik draag ze onder het zweetblad en bij mij schieten ze gewoon los hoor(al een keer meegemaakt)
bobbymp schreef:ik had het ook totdat mn instructrice zei dat het slecht voor je beenligging is,dus heb ze er nu boven(al weer 2 jaar)
Jolliegirl schreef:Roma_4ever schreef:Waarom zou het niet los kunnen schieten?
ik draag ze onder het zweetblad en bij mij schieten ze gewoon los hoor(al een keer meegemaakt)
Dan moet het zadel wel een hele grote gleuf hebben bij je bevestiging of niet?
Bobbymp : dit klopt wel, het is niet goed voor je beenligging, en je zweetblad rekt er van uit
maar ik vond het prettiger, tot ik hoorde dat het niet/moeilijk loslaat en gevaarlijk is.
marloezzke schreef:ik heb overigens een grote geleuf dus geen last van het niet los schieten
marloezzke schreef:ik heb ze al jaren onder mijn zweetblad, eigenlijk vooral omdat mijn zweetbladen dan mooier blijven en ik een stillere beenligging heb.
als ik nu ooit op een zadel rijdt waarbij ze over het zweetblad zitten vind ik dit echt vervelend, ik voel dan de beugelriem te goed tegen mijn been aanzitten.
ik heb overigens een grote geleuf dus geen last van het niet los schieten