ik heb voor mn pony een klein dressuurzadel, waar een dressuur sjabrakje maat cob onder moet. (vz cob gaat trekken, omdat de pasvorm niet goed is. Full is weer veel te groot en kan als deken dienen

Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
neinie schreef:Dat dacht ik zelf eigenlijk ook al wel, helaas.. In het rijtje met maten stond: dressuur, middel, pony en veelzijdigheid. Neem aan dat dressuur en veelzijdigheid dan maat full zijn, dus daarom hoopte ik dat 'pony' een cob vz was en 'middel' een cob dressuur of iets ertussenin. Zal binnenkort wel langs divoza gaan en het daar navragen. In ieder geval bedankt voor je reactie!
neinie schreef:Bedankt allemaal! Bij Kootstra ga ik dan iig even kijken en bij Divoza kom ik binnenkort vast ook nog wel.![]()
@Leonieke: zou je ze willen opmeten? Ik heb namelijk een dressuur sjabrakje dat echt perfect past. Ik kan er geen merkje op vinden, dus heb geen idee waar het van is, maar hij lijkt wel verdacht veel op de sjabrakjes die jij bedoelt! Dan is bestellen dus ook nog een optie..
neinie schreef:Bedankt allemaal! Bij Kootstra ga ik dan iig even kijken en bij Divoza kom ik binnenkort vast ook nog wel.![]()
@Leonieke: zou je ze willen opmeten? Ik heb namelijk een dressuur sjabrakje dat echt perfect past. Ik kan er geen merkje op vinden, dus heb geen idee waar het van is, maar hij lijkt wel verdacht veel op de sjabrakjes die jij bedoelt! Dan is bestellen dus ook nog een optie..
neinie schreef:@leonieke: bedankt dat je het even hebt opgemeten. Dat sjabrakje is idd precies dezelfde afmeting als ik graag wil hebben dus als ik hier in de buurt niets kan vinden, ga ik zeker bestellen