in de winkel waar ik werk verkopen we ook RG. het is een italiaans merk, met zeer goede kwaliteits producten. je kunt zelf de kleuren van je dekje of deken uitzoeken (met bijpassend koord e.d) vooral leuk voor op wedstrijd e.d. (we hebben overigens ook een aantal modellen in de winkel liggen.)
mooi merk mooie spullen mooie prijs
ik geloof overigens niet echt dat ze een site hebben helaas.
Ik kan dit merk ook bestellen. De kwaliteit is echt super!! Je kan dekens en dekjes helemaal naar eigen ontwerp laten maken. Biesje, sierkoord(en) en materiaal is allemaal zelf te kiezen. Er zit wel een vrij lange levertijd op. Bij interesse kan je mailen naar info@marengosoutfit.nl
Hele mooie dekjes die je inderdaad zelf kan laten samenstellen, maar ik ben echt niet te spreken over de kwaliteit. Na 1x wassen op juiste temperatuur, is de kleur van het dekje overgaan op het biesje. En dat terwijl dit een dekje is van ongeveer 100€ .
Is er ergens een NL site waar je ze online kan bestellen? Ik weet dat je ze bij http://www.mon-cheval.fr kan bestellen maar neem aan dat de verzendkosten dan ook niet niets zijn. Is er trouwens een catalogus van dit merk verkrijgbaar?
Ik heb ook 1 dekje van RG idd prachtige dingen, maar net als Elke86 is het dekje bij mij ook verkleurd, is een zandkleurige dekje met in de naden nu een groenachtige schijn en durft soms zelfs wat rood uitslaan als men paard zweet... Bij mij ligt het dekje nu een beetje ongebruikt, als iemand interesse heeft? speciale kleurtjes haha