Ik vind het persoonlijk niet zo mooi... Ik had voor mijn pony (met bles dus) ook een wit onderlegde en een frontriem met witte steentjes.. vond het te druk worden. Nu heb ik dus een mooie opvallende frontriem, maar een zwarte neusriem, en dat vind ik persoonlijk chiquer staan. Maar het is natuurlijk persoonlijk Als jij het mooi vind moet je het gewoon doen!
Ik had voor mijn vosje met bescheiden blesje een Passier hoofdstel met brede wit onderlegde neusriem en smalle zwarte frontriem. Ik vond dat zelf altijd erg mooi staan!
Ik vind dat het ook nog goed kan bij jou paard, alleen wat diesel al zegt, als je dan ook nog een versierde frontriem pakt wordt het te druk. En dan zou ik voor een zwart onderlegde gaan.
Zelf ga ik ook met _Diesel mee. Vind het zelf mooier bij paarden die geen bles hebben, maar alleen een kol of geen aftekening. Bij een paard met bles vind ik zwart echt mooier en dan het liefst nog met een chique frontriem.
ik ga ook met _Diesel mee. je moet het zelf weten maar het ziet er denk ik mooier uit als je geen wit gebruikt,omdat hij al en witte bles heeft. zoals al werd gezegt een mooie opvallende frontriem is erg chique, en nog eens mooi ook.
ALs jij het zelf mooi vind, denk ik dat je het op jouw paard ook mooi vind, maar ik vind bij jou paard deze zwarte neusriem erg chique en zou er dan ook niet zo snel iets aan veranderen.
ik vind het wel mooi, wat maakt het nou uit of een paard een witte bles heeft, bij witte paarden zie je ook vaak mensen met wit onderlegd hoofdstel, staat ook super, ik denk dat jou paard het super sjiek staat
Jawel maar jouw paard heeft een hele smalle bles en is heel donker van kleur, bij Vivaro zie je rechts bijna zijn bles niet, maar links loopt hij over zijn neusgat, bovendien is hij niet erg donkerbruin
Ik heb ook een wit onderlegde neusriem gehad bij mijn pony met redelijk grote bles. Hij is wel iets donkerder Persoonlijk vind ik zwart mooier maar het staat wel.