Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en ze hebben ze ook echt niet ondergetaxeerd ofzo
)
maar ja dat had ik ook niet verwacht en maak je maar zelden mee, meestal daalt de prijs veeeeel te hard (zie ik heb daar een lederenzadel gekocht voor een prikkie ik dacht echt dat ie het dubbele waard was) Lalidan schreef:Hier kan je inderdaad ook je zadel inleveren, waarna zij hem voor je verkopen. Meestal gaat dit beter en sneller dan als je het zelf doet. Echter, je krijgt je geld pas als hij verkocht is, en inderdaad, de winkel vraagt er uiteraard wel geld voor.
Je zadel inleveren en meteen geld krijgen is wel heel netjes, welke winkel was dat??
Naaltje schreef:Lalidan schreef:Hier kan je inderdaad ook je zadel inleveren, waarna zij hem voor je verkopen. Meestal gaat dit beter en sneller dan als je het zelf doet. Echter, je krijgt je geld pas als hij verkocht is, en inderdaad, de winkel vraagt er uiteraard wel geld voor.
Je zadel inleveren en meteen geld krijgen is wel heel netjes, welke winkel was dat??
was dat over ''mijn'' winkel?
was ruiterzaak Naalden
in Rucphen (NoordBrabant)
ik vond het ook heel fijn dat het zo kon

ze keken eerst op internet om de huidige waarde in te schatten. Super! Kreeg er nog 150 euro voor, terwijl ik het 2,5 jaar geleden bij divoza voor 220 had gekocht (had het zadel intensief gebruikt). (dat zadel was toen ook al tweedehands toen ik het kocht). wino schreef:Wat zou ik nog kunnen krijgen voor mijn wintec 500? Compleet koste die 425 euro en heb hem sinds augustus? Ik wil hem graag inruilen omdat ie niet past op mijn pony.