Ervaringen bestellingen Passier?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnkeD

Ervaringen bestellingen Passier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 17:59

Gisteren helemaal happy mn S&T Passier Rome opgehaald, meteen meegenomen naar mijn instructrise (had priveles dus kwam mooi uit)
Is ie gewoon TE KLEIN Verdrietig De gesp op het kopstuk helemaal op het laatste gaatje, maar paste echt niet....balen dus!! Dus nu wordt er een nieuwe besteld, belt vandaag het ruiterhuis op dat bij Passier de levertijden echt lang kunnen zijn, vooral als iets speciaal op maat gemaakt moet worden, kan die wel oplopen tot een half jaar!
Ze ging uiteraard haar best doen om het zsm te regelen maar ze had er een hard hoofd in.
Nu is mijn vraag of dat er iemand ervaring heeft met het bijbestellen van Passier en wat de levertijden waren...
Alvast bedankt!

_Nicky

Re: Ervaringen bestellingen Passier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:20

Pas geleden wilde iemand op Bokt een Passier hoofdstel in het bruin bestellen. Ik meen dat daar ook een levertijd van een halfjaar op zat.

AnkeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 08:55

Jeetje zeg, weet je mss nog wie dat was?

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 10:26

Dat was Bokker gevonden.

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:26

Klopt inderdaad, de levertijden van Passier liggen rond een half jaar. Toevallig wilde ik in eerste instantie graag een Passier GG dressuurzadel in het donkerbruin, maar ik heb afgehaakt toen bleek dat ik zou moeten wachten tot maart volgend jaar.

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:57

That's me, heb een passier zadel in Havanna bruin, heb er 4 maanden op moeten wachten, nu heb ik de Langenhagen besteld in oktober, word pas in april volgend jaar verwacht. Maar ja heb je wel iets mooi's. Mijn zadel is echt een plaatje en ben er super trots op!

AnkeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 16:32

Oke bedankt voor de reacties, dan zal ik me maar op het ergste voorbereiden Lips are sealed
Wacht in spanning het telefoontje maar eerst af...

AnkeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 15:24

Nou net het telefoontje vh ruiterhuis gehad, de levertijd valt gelukkig mee, 2 maanden. Het hoofdstel lag niet meer op voorraad dus moest wel gemaakt worden.
De prijs van Passier was per november al omhoog gegaan eigenlijk en omdat het een extra full is werd het nog een stukje duurder. Maar ik krijg m gelukkig voor de afgesproken prijs Haha!
580 euri zou wel een erg duur grapje worden anders Bloos

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:39

het is bij passier op het moment echt gigantisch druk dat is het probleem. en idd levertijden van een half jaar zijn niet heel raar, helaas.