Nu ben ik een beetje aan het kijken naar Dressuurzadels met een diepe,zachte zit,die niet al te veel kosten,en ik stuitte op de Kentaur Andromeda.
Het zadel vind ik zelf erg mooi ogen,maar ben wel eens benieuwd naar ervaringen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Judje schreef:Ik weet niet of je perse een nieuw zadel wilt, maar mijn inziens kan je met een beperkt budget beter een goede 2ehands kopen dan een goedkopere nieuwe.
)
Mariska89 schreef:Wel de diepe zit,in de prijsklasse van €800,- of inderdaad een type zadel dat ook 2ehands aanbevolen kan worden?
Mariska89 schreef:ik ben in ieder geval alweer van mening veranderd over de kniewrongen,ze zijn inderdaad té aanwezig.
Iemand anders nog een type zadel die aanbevolen kan worden?
Wel de diepe zit,in de prijsklasse van €800,- of inderdaad een type zadel dat ook 2ehands aanbevolen kan worden?
. De mijne is nu alweer een jaar of 3 oud, maar ziet eruit als nieuw, hij blijft ook echt mooi! Aimee schreef:Mariska89 schreef:ik ben in ieder geval alweer van mening veranderd over de kniewrongen,ze zijn inderdaad té aanwezig.
Iemand anders nog een type zadel die aanbevolen kan worden?
Wel de diepe zit,in de prijsklasse van €800,- of inderdaad een type zadel dat ook 2ehands aanbevolen kan worden?
Heb je niet wat stalgenoten waarvan je de zadels mag proberen?
Zowel voor je zelf om er eens mee te rijden en om een keer op je paard te leggen.
Dan merk je vanzelf naar welk zadel je tweedehands op zoek kan![]()
Ik zou in ieder geval liever voor een A merk gaan en dan tweedehands. KN en Prestige zijn echt heel betaalbaar verkrijgbaar en hebben een makkelijke pasvorm. Daaleman is ook een idee.

Mariska89 schreef:Zel ben ik ook wel benieuwd naar een Hulsebos.