zadelpech

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

zadelpech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 14:58

Is het jullie al eens overkomen dat jullie een zadel kochten waar wat mee aan de hand was?

Ik heb voor een half jaar terug een massimo trail gekocht waarvan het zweetblad niet gelijk rond gesneden was aan beide kanten. Dus rechts zat ik met mijn knie tegen de kniewrong en links had ik nog zo'n 10 cm over. Wat nou precies fout is gegaan met het zadel weet ik niet, maar hij is iig niet te repareren en ik krijg een nieuwe.

Ik kreeg te horen dat het in nederland nog nooit voor gekomen was en in duistland ook niet. ( het hun zadels dan )

Hebben jullie wel eens zo iets dergelijks gehad? En heeft het paard en nog wat van over gehouden?

LovesHerPony

Re: zadelpech

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:10

Ja, handelaar die nieuwe zadeltjes verkoopt voor topprijzen en ook 2e rans topzadels (passier enz.)troep achteraf want ze waren in z'n slechte staat voor geweldige prijzen, ik was toen nog gelovig in die man maar als ik er nu kom, ik weet gewoon al zijn paarden, zadels en alles wat hij heeft mankeert iets.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:51

Ik heb ooit eens een tweedehands zadel gekocht waarvan de boom (onder het zitvlak) gebroken bleek te zijn. Gelukkig nam de oude eigenaar het zadel weer terug ..

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:11

Ja, ik heb een geblesseerd paard eraan overgehouden, met een flinke rugblessure. Zelfs tot de dag van vandaag geeft verkoper niet toe dat het zadel slecht is (terwijl ik het bewijs hier heb, het zadel)

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 23:35

ik heb er heel erg mazzel mee gehad, met hoe het probleem is afgehandelt. Het weekend is hij gelijk opgehaald toen ik die week gemeld had dat er wat mis was. De maandag erna gelijk naar duitsland toe om gefixt te worden. Dat was dus niet meer mogelijk en dus dat weekend al te horen gekregen dat ik een nieuw zadel krijg. Is dus heel erg snel behandelt en ook totaal zonder moeilijk doen Haha!

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:44

ik heb een zadel gehad wat scheef was, paard kreeg er rugpijn van...toen me paard rugpijn kreeg kwam ik er achter dat het zadel lag...

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 12:17

Mijn Passier had na 3 jaar het zitvlak los en kapot. Zadel was goed onderhouden en weinig gebruikt.
Ondanks dat er maar 2 jaar garantie op het leerwerk zit, kreeg ik het dankzij de goede inzet van de ruitersportzaak volledig gratis vernieuwd door Passier.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 12:57

de ostheopaat is woensdag voor mijn pony geweest. Het scheve zadel had blijkbaar toch effect op z'n ruggetje gehad.. Bij zijn schoft zat het niet helemaal lekker.