Bodyprotecter met borsten !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BE_GENTLE

Bodyprotecter met borsten !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 21:22

Hallo,

Er was laatst een vertegenwoordiger bij me oom met een nieuwe bodyprotecter met JAWEL borsten Haha!
Deze zijn speciaal gemaakt voor mensen met grote borsten deze vallen in de rondingen ( cups ) van de bodyprotecter zodat er minder druk op staat..

Vind jij dit een goed ontwerp of heb je geen last met een gewone bodyprotecter ???
Laatst bijgewerkt door BE_GENTLE op 23-11-07 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodeletuut

Re: Bodyprotecter met borsten !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:23

Ik heb een gewone bp en ik heb er geen last van, alleen als ik hem heeeeel strak doe maar dat is logisch, maar nee ik zou geen met borsten hoeven hihi

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:24

Ik draag geen bodyprotector,mede omdat het je zo benauwd,opsluit.
Als er ruimte zou zijn voor mijn voorgevel zou dat denk ik wel prettig zijn.
Misschien koop ik er dan zelfs wel een.

missfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:25

Heb een keer een normale body protector aangehad en ik vond het verschrikkelijk,,
t reed wel lekker maar de druk erop vond ik nou niet bepaald prettig.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 22:15

Als ik 1 zou moeten hebben zou ik daar welheel erg blij mee zijn !

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 22:16

Ik heb een bp met coupenaden, zit perfect. Gekocht bij Canter, ruim 3 jaar terug, ze bestaan al een tijdje, alleen moest je even zoeken en wat meer geld uitgeven.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 23:29

Ik draag geen BP maar ik denk niet dat ik last zou hebben van een knellende protector bij mijn boezem Clown

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:39

ik heb een meevormende BP gekocht bij Canter. hij bestata uit allemala kleine blokjes, die ten opzichte van elkaar wat kunnen bewegen. niet zo benauwd dus!

heb hiervoor wel eens een gewone BP aan gehad, en heb serieus zere borsten ervan gehad. Bloos (en heb niet eens zo'n mega-maat gelukkig).

heeft de TS een plaatje van wat ze bedoelt? van Air-o-wear zijn er nl. ook al langer damesmodellen (met coupenaden inderdaad).
zijn deze wezenlijk anders dan??

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:42

Ik heb een Airowear Lady, daar zitten coupenaden in; ze bestaan dus al jaren, komen uit Engeland, Canter-Equipment heeft ze.......... Haha!

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:56

Ik heb een gewone BP ban Jack Ellis, maar nergens last van.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 15:12

ik heb geen plaatje er van heb op internet gekeken maar kon ze nergens vinden.. het is dus gewoon een BP met een soort bh erin verwerkt Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:22

Ik heb 1 keer een bp aan gehad en idd, totaal geen ruimte voor de boezem. Dus ik denk dat zoiets zeker kan schelen! Hoewel ik ook vind dat de hele bp je in je beweging beperkt waardoor je gewoon minder goed kan reageren op wat er gebeurt en dus wrs sneller valt. Voor mij dus geen bp.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:26

Amable schreef:
Ik heb 1 keer een bp aan gehad en idd, totaal geen ruimte voor de boezem. Dus ik denk dat zoiets zeker kan schelen! Hoewel ik ook vind dat de hele bp je in je beweging beperkt waardoor je gewoon minder goed kan reageren op wat er gebeurt en dus wrs sneller valt. Voor mij dus geen bp.

dat ben ik niet met je eens. ik heb een goed passende (!) bp gekocht bij Canter (hier van bokt) en ik voel me er totaal NIET door gehinderd. dat ligt dus echt aan het model en de pasvorm en de maat.
heb er wel eens een van iemand geleend, en vond het toen ook een onding, maar met mijn eigen rijd ik zo weg. \

mijn tip dus: laat 'm bij ene deskundige aanpassen. de meeste ruitersportzaken hebben er geen snars verstand van, en verkopen gewoon wat in het rek hangt. Canter o.a. neemt de tijd voor je, en zoekt iets wat bij jouw postuur past. aangezien ze best duur zijn, kun je er dan beter eentje nemen die fijn zit, toch? Knipoog

ginka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:28

Citaat:
Ik heb een gewone BP ban Jack Ellis, maar nergens last van.

Die heb ik ook, ook nergens last van. Vind dat wel prettig zitten als het wat strakker zit, maar meningen versschillen natuurlijk.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:33

Ik heb er eentje voor de cross, maar heb er geen problemen mee.
Hij zit gewoon goed en hinderd me helemaal niet.
Maar ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen met echt grote borsten zo'n ding niet aankunnen omdat het van voren niet past.
Goeie uitvinding voor die vrouwen dus.