Hallo mensen, Ik heb weer eens een vraagje: Moet ik een Anky dekje(Niet naar de paarderug gevormd) nemen of eentje van een ander merk zoals Harry's Horse(wel naar de rug gevormd)
Ik heb al heel veel verhalen gehoord over hoe goed Anky's dekjes zijn, maar ook over hoe slecht niet-gevormde dekjes voor de rug kunnen zijn. Wat is jullie ervaring hiermee? En welk merk hebben jullie?
ik heb ze allebei, en vind ze even fijn ,alleen wat ik wel handig vind zijn de lusjes op de hh pads,deze bevestig je aan de bovenste ringen van je zadel ,daardoor trekken ze niet strak op de schoft,ideaal vind ik,maar volgens mij lopen hier al een x aantal topics over
rechte dekjes vind ik niks. Zelf heb ik PK-pads, die zijn mooi naar de rug gevormd en lijken voor de rest aardig op de anky's maar persoonlijk vind ik ze heel fijn!
Ik heb ook beide dekjes en ze bevallen me beide prima. Voordeel van de HH dekjes is inderdaad dat ze goedkoper zijn dan de Anky's, verder beide fijne dekjes in het gebruik.
ik ben wel erg fan van de anky's. in het begin zijn ze idd redelijk stijf en vormen zich moeilijk naar de rug, maar als je hem vaker gebruikt hebt en/of gewassen, wordt deze een stuk spoeler en vormt hij perfect naar de rug! daardoor ben ik er ook zeer over te spreken! ook de kwaliteit en vooral het ademend vermogen is heel goed. en ze blijven netjes liggen.
Ik vind HH een fijn dekje, Anky ook opzich, maar daar betaal je meer geld voor, voor het zelfde kwaliteit ong.
Persoonlijk vind ik de kwaliteit van HH en anky niet te vergelijken. Ik heb al mijn hh verkocht want ik vind he absoluut niks.
Ik ben super tevreden over anky en eurostar pads. Nemen goed zweet op en het zweet komt niet door het dekje heen. Dat vind ik zelf een must anders heb ik een drijfnat zadel.
Ik ben erg teveden over HH! Heb er veel dekjes van en andere spullen. Zweet neemt hij redelijk goed op. Maar toch vind ik HKM sport en Eurostar pads fijner!
Ik ben dol op de Harry's Horse pads. Eindelijk dekjes die wel goed onder mijn IJslanderzadel passen en niet schuifen. Neemt ook goed zweet op, shabrak is na de rit nat en de rug is droog.
Ook lekker goedkoop, heb ze dan wel geruild. Anky pads vind ik echt 3 keer niets...
ik ga eigenlijk altijd voor harrys horse..goede prijs/kwaliteits verhouding. ik vind hh steeds meer verbeteren. erg fijne dekjes in super leuke kleuren. Ben zeker tevreden over dat merk. anky is me te duur, kwaliteit zou ongetwijfeld super zijn maar ik ga geen lading geld uitgeven aan iets wat ik ook 2 x zo goedkoop en waarschijnlijk ook net zo goed kan krijgen. je betaald voor het grootste deel voor het merk plaatje.
Dus eigenlijk moeten we een AnkyHorse dekje hebben. Hmm, ik denk toch maar dat ik voor Harry ga, weet iemand een goede webshop waar ze veel HH hebben? Ik ben weer eens te lui om naar de dichtbijzijnste ruitersportwinkel te gaan
ik zou ook HH nemen omdat ze leuke kleuren hebben , omdat ze minder kosten en omdat er lussen aan zitten die er voor zorgen dat het niet onder het zadel kruipt.
HH, goedkoper, goede prijs kwaliteit verhoudding, ook leuke kleuren te krijgen bij aky betaal je toch vrij veel voor alleen de naam. enige fijne aan anky pads vind ik dat er echt veel kleuren van te krijgen zijn