Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

HippoLogic schreef:Als ik je een tip mag geven:
Zoek goede zadelsteunen. Een goede zadelsteun ondersteunt de kussens helemaal, of helemaal niet.
Eén enkele stang voldoet dus, maar een zadelsteun van 'draad' niet (een van de meest gebruikte). De kussens gaan naar het paard staan, maar ook naar de zadelsteun (waar hij 23 uur per dag op ligt) en dat kan de vulling van het zadel beinvloeden. Ik spreek uit ervaring, helaas.
Een zadelsteun die de kussens helemaal ondersteunt kan geen deuken in de kussens vormen dus die zijn ook aan te raden.
Verder zou ik de zadel op een praktische (de meest ideale) hoogte hangen, dus naast elkaar.
(en we hebben nogal wat dekjes)
Even uitproberen.Alane schreef:Dekjes op rekken zal wat worden... We hebben nu een gedeelte op bokjes liggen, maar schijnbaar is altijd de onderste nodig Verward (en we hebben nogal wat dekjes)
Daar ben ik dus ook al geruime tijd over aan het nadenken.
Had ze eerder aan kapstokken hangen (van die 'knijp' kledinghangers, alles netjes op de rij... maar dan hebben we inmiddels een behoorlijke stang nodig om ze allemaal op te hangen naast elkaar)