Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superwoman schreef:IK heb er toen 1 gekocht voor m'n springzadel-singel.
De leren singel paste wel, maar om 'm in het eerste gaatje te krijgen was een ramp omdat het paard z'n buik uit zetteVond het niet zo fijn werken
MISTRAL94 schreef:superwoman schreef:IK heb er toen 1 gekocht voor m'n springzadel-singel.
De leren singel paste wel, maar om 'm in het eerste gaatje te krijgen was een ramp omdat het paard z'n buik uit zetteVond het niet zo fijn werken
Het gaat bij mij ook om een springzadel en een leren singel. Ik heb lopen trekken gister tot en met maar kon het niet voor elkaar krijgenZal de zadelmaker morgen bellen want dit is me te duur die singel was verre van goedkoop dus dan heb ik ook geen zin in die ellende. Overigens zal ze ook niet veel dunner worden en dat moet ook niet dus als tijdelijke oplossing lijkt het me ook niet handig
Zammie schreef:Mistral, ik heb precies hetzelfde als jij. Nieuw zadel en ook (dure) leren singel (die ik al had) Ik moet bij haar ok echt deze singel gebruiken ivm dat elastiek. ik heb dus wel een singelverlenger gekocht en ben hem nu alleen nog maar nodig om de singel vast te krijgen. Eerst reed ik ermee, maar zadel is toch al wat ingezakt en ga ervan uit dat ik over een poosje de verlenger niet meer nodig heb.
santie schreef:Nee hoor... een nieuwe singel is niet nodig, bij mijn drachtige paard werkte de singelverlenger prima.
_karin_ schreef:Voor bijv. een drachtige merrie kan het heel handig zijn, maar ik zou het niet gebruiken ''voor altijd''.