Ik ontdekte dat er zowel circle Y als Circle L zadels in omloop zijn. Hebben die twee iets met elkaar te maken. Is bijvoorbeeld de een de neppert van de ander? Of is er kwaliteits verschil?? Prijsverschil? Of hebben ze een heel alfabet aan zadels?
Ja, er bestaan ook Circle M's en Circle T's. Altijd leuk om mee te liften op een bekend merk Zo heb je van de Big Horn de variant Red Horn. En van Blue Ribbon de variant royal ribbon.
Meestal is er wel degelijk niet alleen een kwaliteitsverschil, maar ook een prijsverschil. Het laatste kan komen omdat Circle Y zwaar overbetaald wordt, terwijl een low-end CY heus niet zoveel beter zal zijn als een Circle... noem het alfabet maar op
circle y is een redelijk goed merk. van de andere heb ik nog nooit gehoord.check anders ff www.circley.com. ik heb er zelf een mooi showhoofdstel van. en blue ribbon is een heel duur merk, niet van royal ribbon, dat bestaat niet. je hebt wel billy royal-ook heel duur- en royal king- flut spul. dure topmerken; billy royal dale chavez blue ribbon harris champion turf kathys bobs goede merken; billy cook circle y tex tan