Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naaltje schreef:ik volg
heb beugelriemen waarbij ik nu op gaatje 4 of 5 zit...
en ik ben toch ook 1,75 ruim
Evelyne79 schreef:Naaltje schreef:ik volg
heb beugelriemen waarbij ik nu op gaatje 4 of 5 zit...
en ik ben toch ook 1,75 ruim
ja, maar jij hebt dus nog een aantal gaatjes te gaan om de beugels korter te maken, ik helemaal niet meer
Naaltje schreef:ik heb iig ook nog van die flappers over..
Anne_0 schreef:Je kan beugelriemen in verschillenden lengtes kopen, jou 12 gaatje hoeft dus niet even lang te zijn als iemand anders 12de gaatje. Je had blijkbaar beter kortere riemen kunnen kopen/krijgen.
Evelyne79 schreef:Anne_0 schreef:Je kan beugelriemen in verschillenden lengtes kopen, jou 12 gaatje hoeft dus niet even lang te zijn als iemand anders 12de gaatje. Je had blijkbaar beter kortere riemen kunnen kopen/krijgen.
dat klopt, dan moet ik vragen om kortere, maar ik vind het vreemd dat ik met mijn redelijk gemiddelde lengte dacht ik toch zo.
met standaard beugelriemen al in het laatste gaatje zit.
Als ik nou klein van stuk was en daardoor extra korte beugelriemen nodig zou hebben zou ik niet zo vreemd vinden. maar ik vind 1.74 niet echt klein.
Evelyne79 schreef:Anne_0 schreef:Je kan beugelriemen in verschillenden lengtes kopen, jou 12 gaatje hoeft dus niet even lang te zijn als iemand anders 12de gaatje. Je had blijkbaar beter kortere riemen kunnen kopen/krijgen.
dat klopt, dan moet ik vragen om kortere, maar ik vind het vreemd dat ik met mijn redelijk gemiddelde lengte dacht ik toch zo.
met standaard beugelriemen al in het laatste gaatje zit.
Als ik nou klein van stuk was en daardoor extra korte beugelriemen nodig zou hebben zou ik niet zo vreemd vinden. maar ik vind 1.74 niet echt klein.
beantsje schreef:Misschien gaan de fabrikanten van mannen uit?
mijnlieverd schreef:Misschien heb je kortere benen, dan een gemiddeld iemand van 1.74?
Weet niet hoor zeg ook maar wat.
Evelyne79 schreef:mijnlieverd schreef:Misschien heb je kortere benen, dan een gemiddeld iemand van 1.74?
Weet niet hoor zeg ook maar wat.
net even gemeten![]()
84,5 binnenkant been vanaf mijn kruis tot aan de onderkant van mijn voet ( zonder schoenen) gemeten.
mijnlieverd schreef:Evelyne79 schreef:
net even gemeten![]()
84,5 binnenkant been vanaf mijn kruis tot aan de onderkant van mijn voet ( zonder schoenen) gemeten.
Haha, heb het bij mezelf ook even opgemeten, heb echt precies hetzelfde als jij 84,5.
Sash schreef:ik moet ALTIJD gaatjes bijmaken wat ik erg vervelend vind. volgende keer neem ik kinderbeugelriemen als die bestaan ik ben trouwens 1.70