Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dolor schreef:is er niks mis met zijn gebit? want zo te lezen wil hij wel, maar komt hij toch weer omhoog en ik denk dat dat komt omdat hij pijn heeft aan zijn tanden, haken enzo. en dat hij daarom dus ook niet op de teugelhulpen reageerd. ik denk dat het verstandig is om eerst even de paardentandarts te laten kijken.
en voor de rest. heb je les met hem? want ik denk dat een goede instructeur/instructrice je beter kan helpen dan een hulpteugel.

runningkawa schreef:Nu kan ik natuurlijk niet zien hoe jij van voren vraagt, maar een paard hoort niet naar beneden te komen door druk...doe je dat bij mijn paard knal je achterover....
Knoop ik daar iets aan ook...dus pas daar aub mee op
BE_GENTLE schreef:dolor schreef:is er niks mis met zijn gebit? want zo te lezen wil hij wel, maar komt hij toch weer omhoog en ik denk dat dat komt omdat hij pijn heeft aan zijn tanden, haken enzo. en dat hij daarom dus ook niet op de teugelhulpen reageerd. ik denk dat het verstandig is om eerst even de paardentandarts te laten kijken.
en voor de rest. heb je les met hem? want ik denk dat een goede instructeur/instructrice je beter kan helpen dan een hulpteugel.
Aan een tandarts zat ik zelf inderdaad ook te denken want hij morst ook met zijn eten en hij heeft ook een vrij slecht gebit vor zijn leeftijd teminste vind ik ( 11 jaar ) maar ben op zoek naar een tandarts maar nog niet echt 1 goede gevonden ( omgeving gelderland )
Verder heb ik even geen les want ben 6 weken geleden er van af gevallen en me vinger gebroken.. hiervoor had ik wel les maar daar werd gezegd dat ik hem voorwaarts moest houden maar als ik dat deed werd hij alleen maar agressiever en dat uitte hij dan ook in steigeren en bokken..
dus hoop dat hij hier ook weer een stukje rust terug vind.. daarnaast laat ik zowieso een tandarts komen en nog een keer de kraker.. BE_GENTLE schreef:Begin volgende maand verhuis ik naar een nieuwe stalling die al 100 keer beter voor hem isdus hoop dat hij hier ook weer een stukje rust terug vind.. daarnaast laat ik zowieso een tandarts komen en nog een keer de kraker..