Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Ik heb ook al vanalles geprobeerd om dit weg te krijgen bij m'n vorige zadels. Na één ritje zaten de plekken er al weer.
Met m'n nieuwe zadel ben ik heel voorzichtig. Dus heb ik hoesjes van fleece gemaakt om de beugelriemen, dan schuurt het niet zo.
Lenneke_ schreef:Ik heb ook al vanalles geprobeerd om dit weg te krijgen bij m'n vorige zadels. Na één ritje zaten de plekken er al weer.
Met m'n nieuwe zadel ben ik heel voorzichtig. Dus heb ik hoesjes van fleece gemaakt om de beugelriemen, dan schuurt het niet zo.
danamuts schreef:Lenneke_ schreef:Ik heb ook al vanalles geprobeerd om dit weg te krijgen bij m'n vorige zadels. Na één ritje zaten de plekken er al weer.
je kunt natuurlijk ook je beugelriemen onder je zweetbladen doen, dat scheelt ook veel!
Marian_ schreef:Oke, bedankt allemaal voor jullie tips![]()
ik ga binnenkort zwart schoensmeer voor leer halen
mariska32 schreef:Marian_ schreef:Oke, bedankt allemaal voor jullie tips![]()
ik ga binnenkort zwart schoensmeer voor leer halen
dat zou ik niet doen,schoensmeer geeft af!
Lenneke_ schreef:Je hebt wel van die speciale verf, maar dan moet je ook wel echt de goede kleur hebben. Zwart is niet zomaar zwart
WildChild schreef:Ja, ik heb ook mijn beugelriemen onder de zweetbladen en mijn gespen zitten bij de beugels. Scheelt echt heel erg veel, als ik mijn zadel vergelijk met anderen.