Kennis van zaken , knap

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Greny

Kennis van zaken , knap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 19:50

Er zijn gelukkig nog mensen die echt hun job kennen Lachen
kijk topic viewtopic.php?f=117&t=849605
Van pilou een mail gekregen als reactie op deze post.
Zei gaf me als beginpunt http://www.equireva.nl .
Na aangenaam onderhoud met Gerry van equireva kwam ik bij Katrien van http://www.zadelmakerij-dewolf.be terecht aangeraden door haar.
Daar zeker meer dan 15 zadels gepast en uiteindelijk stond ze vandaag met de 5 best passende zadels van toen op de manege.
De zadel die me het beste paste in de zaak bleef zelf in galop goed zitten.(onvoorstelbaar)
Pfffff , eindelijk een zadel die voor mij en men paard goed zit , at last zoals ze zeggen Knipoog
Alsook men dank voor Luc en Ingrid van reflections http://www.reflections-online.be/wie_zijn_wij.htm , in die weken dat ik vol twijfels zat of ik nog kon rijden hebben we veel en degelijk grondwerk gedaan.
Wat ik in de toekomst zeker ga blijven doen.

Anoniem

Re: Kennis van zaken , knap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:12

Leuk om te lezen! Is een klasgenoot van mij.(MSFC-er) Grappig ook, omdat ik Gerry vanavond nog had gesproken en het over je topic had.

Ik zal zaterdag dit topic ff doorgeven aan Katrien.

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:37

Zo zie je maar hoe ervaringen kunnen verschillen... Katrien de Wolf is voor de zomer ook bij mij geweest om de ligging van mijn toenmalige zadel te controleren. Nou veel wijzer heeft ze me niet kunnen maken hoor! Ik moest háár vertellen waar de knelpunten lagen (euhm hoort de zadelmaker dat niet aan de paardeneigenaar te vertellen Verward ), vervolgens knikte ze alleen en ging ze opzoeken wat dat zou kosten om te hermaken. Vervolgens heeft ze nooit niks meer laten weten. Toen ik haar een paar weken later opbelde, zei ze ineens dat er nog vanalles aan mijn zadel veranderd moest worden. Maar wáárom dat moest gebeuren, dat kon ze niet uitleggen... Verward Frusty

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:39

hmz... is dit als reclame bedoeld? ik snap niet heel goed wat de bedoeling is van dit topic? er staan voornamelijk reclame achtige dingen in...???

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:04

denk dat dit puur is om ene goede ervaring even de aandacht te laten krijgen omdat er doorgaans vooral afkraaktopics worden geplaatst . of klachten topics waarin mensne vertellen over hun slechte ervaringen en zadeldrama's
vind het wel leuk om te lezen dat er iemand weer naar tevredenheid is geholpen door een zadelpasser/maker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:20

Precious20 schreef:
Zo zie je maar hoe ervaringen kunnen verschillen... Katrien de Wolf is voor de zomer ook bij mij geweest om de ligging van mijn toenmalige zadel te controleren. Nou veel wijzer heeft ze me niet kunnen maken hoor! Ik moest háár vertellen waar de knelpunten lagen (euhm hoort de zadelmaker dat niet aan de paardeneigenaar te vertellen Verward ), vervolgens knikte ze alleen en ging ze opzoeken wat dat zou kosten om te hermaken. Vervolgens heeft ze nooit niks meer laten weten. Toen ik haar een paar weken later opbelde, zei ze ineens dat er nog vanalles aan mijn zadel veranderd moest worden. Maar wáárom dat moest gebeuren, dat kon ze niet uitleggen... Verward Frusty

Haha! Haha! Katrien heeft nu ook al wat lesjes erop zitten, dus denk dat ze er iig veel van leert... Sigaar

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:24

Lachen Laten we dat hopen ja! Anders is het zonde van haar geld Knipoog

Greny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 21:02

draumpje schreef:
denk dat dit puur is om ene goede ervaring even de aandacht te laten krijgen omdat er doorgaans vooral afkraaktopics worden geplaatst . of klachten topics waarin mensne vertellen over hun slechte ervaringen en zadeldrama's
vind het wel leuk om te lezen dat er iemand weer naar tevredenheid is geholpen door een zadelpasser/maker

Idd , had het verhaal kunnen compleet maken met eerst mijn negatieve ervaring met http://www.declerckzadelmakerij.be/
Dat ik voor kledij etc...een prima zaak btw Lachen maar voor een zadel.............pffffffffff
Maar als overtuigd buddhist ligt het niet in mijn aard van iemand zijn zaak te kraken.
Idd als iets gaat zoals het hoort mag een mens blij zijn.

Quote Dalai Lama gevoelens van woede,haat en verbittering zijn negatief.Als ik ze in mijn innerlijk zou hebben,zouden ze me schaden.ze hebben geen enkel nut.