Ik heb deze beschermers gezien op het internet en wil graag de ervaringen horen.
Hoe is de kwaliteit? En is de binnenkant neopreen? enz.
Ze kosten 37.95.

Ik wil ze dan in het donker bruin.
Alvast bedankt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melf schreef:Wij gebruiken ze voor één van onze eigen paarden, (wij verkopen ze ook, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen hier) en ze bevallen zeer goed! Het zijn stevige beschermers, blijven goed zitten. Wanneer je ze na gebruik netjes onderhoud met iets van ledercreme blijven ze ook erg mooi. De binnenkant is trouwens van zacht kalfsleder. Overigens draagt ons 'paard' (grote NRPS E-pony) de beschermers in maat pony. Hij heeft vrij ranke benen, en maat cob was echt te groot voor hem.

tientjeh schreef:ik ga ze ook bestellen, zodra ze weer verkrijgbaar zijn.
Melf schreef:Wij gebruiken ze voor één van onze eigen paarden, (wij verkopen ze ook, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen hier) en ze bevallen zeer goed! Het zijn stevige beschermers, blijven goed zitten. Wanneer je ze na gebruik netjes onderhoud met iets van ledercreme blijven ze ook erg mooi. De binnenkant is trouwens van zacht kalfsleder. Overigens draagt ons 'paard' (grote NRPS E-pony) de beschermers in maat pony. Hij heeft vrij ranke benen, en maat cob was echt te groot voor hem.
Roelke_ schreef:En wat voor kleur is die bruin dan precies?
Chocobruin of meer lichter bruin?

Melf schreef:zijn stevige beschermers, blijven goed zitten.