Heb goede ervaring met hem bij m'n paard. Zou graag mijn zadel nog eens laten controleren. Wie weet er iets??
En anders:
Wie heeft er goede ervaringen met een zadelmaker in dezelfde regio? (meppel en omstreken).
Alvast bedankt voor lezen/reactie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij krijgt nu hulp, en zijn woning hier word compleet aangepast.
Dan blijft er ook niet zoveel meer over.
Vajramani schreef:Momenteel krijg ik een beetje schoongenoeg van Venema, hij komt zijn afspraken niet na.
Annemariet schreef:Hmm...toch wel erg raar hoor.
Ik heb vanmiddag Venema nog gebelt, ik wilde weten hoe het met mn zadel stond. Hij zal het vrijdag brengen.
Ik kreeg eerst zn vrouw aan de lijn (hij was er niet) en ik moest een half uurtje maar weer even bellen.
Nog geen 5 minuten later belde hij mij met deze mededeling! Dus ja, dat over "terug bellen" gaat niet op.
En dat hij zadels verkloot? Ik ken nu 3 mensen in mijn omgeving die nét Venema bij hun zadels hebben gehad en die zijn alles behalve negatief!
dobbel schreef:Annemariet schreef:Hmm...toch wel erg raar hoor.
Ik heb vanmiddag Venema nog gebelt, ik wilde weten hoe het met mn zadel stond. Hij zal het vrijdag brengen.
Ik kreeg eerst zn vrouw aan de lijn (hij was er niet) en ik moest een half uurtje maar weer even bellen.
Nog geen 5 minuten later belde hij mij met deze mededeling! Dus ja, dat over "terug bellen" gaat niet op.
En dat hij zadels verkloot? Ik ken nu 3 mensen in mijn omgeving die nét Venema bij hun zadels hebben gehad en die zijn alles behalve negatief!
Jij kan wel zeggen dat terug bellen gaat niet op, waarom worden wij dan niet terug gebeld, en dat mijn zadel verkloot is is wel degelijk zo, kan je 3 mensen hebben die positief zijn, ik en ik ken nog iemand die het niet zijn,
ga niet mijn ervaring afschuiven als onzin, want het is MIJN eigen ervaring, dus niet van horen zeggen.
Ik hoop dat van triest ooit weer echt aan het werk komt, maar ik heb er een hard hoofd in.