Ik zoek peesbeschermers, maar er zijn zo veel soorten en merken. dus ik vroeg me af welk merk jullie hebben ( t liefst met foto) en of je er tevreden over bent. Alvast bedankt.
NEW Airflow gebruik ik, zijn alleen wel pijpkousen (je hebt ook crossbeschermers, die lijk meer op peesbeschermers) De meeste peesbeschermers zijn gemaakt van neopreen en plastic. Neopreen heeft als grootste eigenschap warmte vast houden en plastic laat ook 0,0 warmte door waardoor de temperaturen in de onderbenen flink oplopen en dat is ontzettend slecht voor de pezen.
hele fijne vind ik de norton pro, maar de gewone van norton zijn ook wel fijn. de oude van harrys horse (vorig jaar winter ) vind ik ook fijn, maar de vernieuwde pasvrom totaal niet dan is cob net te klein en full te groot
ik heb Harry's horse -> elastiek rekt snel uit, zakken daardoor soms een beetje af, niet fijn dus Br + Ruitergilde (precies hetzelfde alleen een ander merkje) die vind ik heel fijn, blijven goed zitten en zijn stevig ik heb ook nog Norton met bont.. zijn ook fijn alleen worden zo snel vies
Eskadron, gaan niet kapot die dingen Heb mijn eerste paar witte nu nog steeds en zijn al bijna 11 jaar oud, gaan regelmatig in de wasmachine maar ik krijg ze niet stuk hahaha
Ik heb eerst HH gehad. Die bevielen niet. Ontzettend slechte pasvorm vond ik dat. Nu BR en die zitten wel beter. Maar ik gebruik ze alleen als we gaan springen of iets intensiefs doen...ik vind ook dat de benen en dan vooral pezen te warm worden door die dingen