Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MissVanna schreef:
Wij hadden ook een pony gehad die dat altijd deed. Toen hebben een lepel gekocht net als hierboven en toen eigenlijk niet meer gedaan.
(S&T is toch niet veplicht of vergis ik me.
)
)! In het begin moest ik daar wel aan wennen, maar m'n instructrices zeiden niet op letten, het hoort gewoon bij hem. We zijn nu M2 dressuur met 15 winstpunten (regelmatig 1e & 2e)
Terwijl hij dus altijd z'n mond een stukje open heeft! Sinds een week rijdt ik nu met S&T omdat we nu Z1 starten, en nog steeds heeft hij z'n mond een stukje open. Ik ben er nooit op afgestraft door de jury dus ga me er niet druk om maken.
Lynn_Nikita schreef:vanaf z2 wel geloof ik
Mizora schreef:Trouwens mag het weer niet dunner zijn dan 1,0 cm. Zowel stang als trens.
Citaat:dat ie dus onmiddellijk z'n tong er weer over gooide voor de grap
Kev schreef:Ik heb inderdaad de trens er weer ingedaan; daar had ik een poosje niet mee gereden omdat mijn paard nogal heel erg sterk kan worden en ik teveel lichamelijke klachten heb dus dat doet erg zeer bij mij. Nu loopt ie wel wat beter dus hopelijk gaat het wel. Probleem is dan weer wel dat ie dus onmiddellijk z'n tong er weer over gooide voor de grap; hij blijft dan wel redelijk te rijden en ik ben er nog niet helemaal zeker van of er een tonglepel om mag. In de regelmenten staat alleen dat dit niet mag met stang&trens, dus ik zal het nog maar eens navragen..
Rieja schreef:Citaat:dat ie dus onmiddellijk z'n tong er weer over gooide voor de grap
Hoe weet je zo zeker 'voor de grap'?