Vraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wannabe2003

Vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 11:19

Ik heb een paard van nu 4,5 jaar. Ik had een goed passend zadel, maar helaas wordt ze daar inmiddels te breed voor en moet ik dus een nieuw zadel. Nu zit ik eigenlijk te dubben wat ik zal doen. Ze zal namelijk in de breedte vast nog groeien, aangezien ze gewoon volop in (dressuur)training is, en wellicht zal ze nog iets in de hoogte groeien (al betwijfel ik dat een beetje). Ik zit een beetje met de vraag waar ik goed aan doe. De zadelmaker heeft mij gezegd dat ik in ieder geval een zadel met een brede kamer (ook boom?) nodig heb, dus ik ben in ieder geval als een stapje verder.
Ik zit dus te dubben of ik weer een 2e hands zadel zal nemen of dat ik een nieuw (aangemeten?) zadel zal kopen. Ik heb verder geen ervaring met kopen via internet.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het maken van een goede keuze.

Uthrick

Re: Vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:22

Kijk even op http://www.zadelmarkt.nl voor een "tussenzadel" Die zijn niet zo gruwelijk duur maar van redelijke kwaliteit waarmee je een tijdje door kunt rijden totdat je vind dat je paard een echt : grotepaardenzadel" verdiend Haha!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:26

Sorry ZM zou ik Nooit iemand aanraden!
Neem dan een Wintec of een Thorrowgood, deze hebben allebei een verwisselbare boom. Of ga helemaal anders en ga boomloos met Barefoot!
Succes!

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 11:27