wie heeft er ervaring met de Harry's Horse V2 deluxe peesbeschermers?

hoe is de pasvorm,kwaliteit,levensduur,ed?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik heb ze alleen wel met bond erin maar ze bevalen me goed
BopjeBo schreef:Exact hetzelfde als die van Veredus, en even zo fijn in het gebruik. Pasvorm is ook even goed. Heb ze alle twee namelijk. Had eerst een paar van Veredus. Toen zag ik die van HH liggen in de winkel en gekocht als 2e paar, leek me wel handig voor erbij. Verschil niet echt gemerkt, behalve prijs en die van HH kun je de bandjes van verwisselen als er eentje stuk is (die van Veredus niet), dus best duurzaam in gebruik. En kan ook in de wasmachine.
BopjeBo schreef:Exact hetzelfde als die van Veredus, en even zo fijn in het gebruik. Pasvorm is ook even goed. Heb ze alle twee namelijk. Had eerst een paar van Veredus. Toen zag ik die van HH liggen in de winkel en gekocht als 2e paar, leek me wel handig voor erbij. Verschil niet echt gemerkt, behalve prijs en die van HH kun je de bandjes van verwisselen als er eentje stuk is (die van Veredus niet), dus best duurzaam in gebruik. En kan ook in de wasmachine.
Snoevie schreef:zal wel aan het model liggen denk ik?

. Het onderste neopreen randje is ondertussen beschadigd (maar ik heb dezelfde gehad van Veredus en dat gebeurde daar net zo goed), maar voor de rest zijn ze nog in prima staat
.
Allejandro schreef:Ziolette, 10 euro ?? Waar?? Allemachtig.
Deze zoek ik ook nog al zijn ze nu niet zo goedkoop meer![]()
Veredus lijkt me ook mooi, maar idd prijzig!! Mij te duur voor peesjes..![]()
valt Full ook echt als Full?
. Snoevie schreef:oh dan ga ik snel even kijken Cavaletti.........ze zijn super,helaas is de Medium/Cob iets te ruim