Ja ik weet zelf helemaal niks over de bitringen maar zag het staan op de http://www.vitalhorse.nl in de webwinkel. Ik weet natuurlijk wel dat het geen oplossing is voor het scheeflopen maar dacht misschien een tijdelijk hulpmiddel tot de spieren opgerekt zijn? Waarom hij scheef loopt is heel simpel natuurlijke scheefheid van paarden. Ben al veel oefeningen aan het doen ervoor en veel grondwerken, we boeke ook aardig wat vooruitgang. Begrijp me dus niet verkeerd dat ik dit als oplossing wil gebruiken. Wou gewoon jullie mening erover horen, maar geen goed hulpmiddel dus dat is duidelijk. Dan houden we het op de dingen waarmee we nu bezig zijn bedankt!
ben blij te lezen dat je al bezig bent het op een juiste manier op te lossen. lekker zo doorgaan....
Gaan we ook zeker doen! eventuele oefeningen en tips voor recht maken zijn wel altijd welkom Maar dat kan miss beter in PB vanwege het foute topic daarvoor.
Dit is het soort hulpmiddel dat geen enkele waarde toevoegt. Het scheeflopen van een pard zal eerder door correct rijden en inwerken met de hulpen verbeterd kunnen worden. Die borstels zijn alleen maar pijnlijk voor je paard.