een nieuwe singel? en welke?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

SJANNE_DARK

een nieuwe singel? en welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 18:43

Hallo Bokkers,

Mijn merrie is nu 5 maand drachtig en word nog paar keer in de week leuke buiten ritjes mee gereden. Ze was altijd wat happerig als je aansingeld, van ga heen en laat me met rust. Maar nu is de drachtig en lijkt het wat erger te worden. Ze durft me nooit echt te happen( niet dat ik altijd kwijt op haar ben en zij bang voor me is, maar ze doet het gewoon niet) maar laatst gebeurde het toch. Nu wil ik kijken na een singel wat mischien wat fijner zit.

Heb nu een standaard normale singel met aan de gespjes een stuk elastiek.
Ook moet ik nu opstappen via een opstapje. Niet omdat ze hoog is maar omdat anders het zadel weg zakt. Heb hier normaal nooit problemen mee gehad en voor dat ik op stap krijg ik hem ook niet strakker. Alleen als ik na een tijdje aansingel.

heeft iemand mischien een tip voor een fijne singel bijvoorbeeld van een bepaald kwaliteid. Of mischien toch met bond.

nienke

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: een nieuwe singel? en welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:20

De singels van wintec vind ik erg fijn.

Behalve happen om de singel, kan het ook zo zijn dat door het extr agewicht en breedte het zadel niet goed past en dat haar pijn doet. Kijk daar dus even goed naar!

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 19:38

bedankt zal er eens op letten

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:44

"ze was altijd al wat happerig" doet mij eerder aan het zadel dan aan de singel denken. Maar ook een singel kan problemen geven dat is waar.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:40

als je aan bontproducten denkt, raad ik Mattes aan. Eersteklas schaap, superzacht en op bokt al een bende tevreden gebruikers
Je kan ze in alle kleuren van de regenboog krijgen en als je er na de dracht vanaf wil is er een aardige tweedehandsmarkt voor.
www.hipponet.be