(en eventueel de prijsklasse erbij vermelt?) Wil geen Anky, Ainsley, Stübben of Passier
Groetjes kristy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(en eventueel de prijsklasse erbij vermelt?) Wil geen Anky, Ainsley, Stübben of Passier

Nazarma schreef:Heey, ik krijg een nieuw zadel, heb op het moment een Kieffer Lech Profi, (staat tk zie onderschrift) maar wil graag een nieuwe. Waarschijnlijk wil ik een Euroriding, maar sta ook nog open voor andere dingen, dus welk Euroriding of ander zadel is nu echt super fijn?![]()
Groetjes kristy

Ik ga echt niet mijn hele keuze bepalen op basis van bokt`s mening xx_Irisje schreef:je kan ook de passeversice gebruiken en verschillende zadels op je paard uit te proberen, is eigenlijk nog fijner
Die hebben ze in drunen toch ook ?
vind ze vrij weinig wrong hebben, en een platte lepel, vind ze persoonlijk ook niet mooi
KN Vind ik ook niet fijn
(ben erg kieskeurig hoor
Bij Passier vind ik dat het lijkt alsof ie weinig wrong heeft maar als je er eenmaal op gaat zitten dan zit je als een huis. Maar dan kom je al uit op de wat '' normalere'' merken zoals idd Rossner en Euroriding. Miss_R_Horse schreef:Iedereen is andersBij Passier vind ik dat het lijkt alsof ie weinig wrong heeft maar als je er eenmaal op gaat zitten dan zit je als een huis. Maar dan kom je al uit op de wat '' normalere'' merken zoals idd Rossner en Euroriding.
Miss_R_Horse schreef:Iedereen is andersBij Passier vind ik dat het lijkt alsof ie weinig wrong heeft maar als je er eenmaal op gaat zitten dan zit je als een huis. Maar dan kom je al uit op de wat '' normalere'' merken zoals idd Rossner en Euroriding.
Miss_R_Horse schreef:Iedereen is andersBij Passier vind ik dat het lijkt alsof ie weinig wrong heeft maar als je er eenmaal op gaat zitten dan zit je als een huis. Maar dan kom je al uit op de wat '' normalere'' merken zoals idd Rossner en Euroriding.
(winner black) )
Nazarma schreef:Miss_R_Horse schreef:Iedereen is andersBij Passier vind ik dat het lijkt alsof ie weinig wrong heeft maar als je er eenmaal op gaat zitten dan zit je als een huis. Maar dan kom je al uit op de wat '' normalere'' merken zoals idd Rossner en Euroriding.
Ik heb laats nog ergens in een paardenblad gelezen dat Euroriding vele malen beter is dan passier, Rossner e.a. Euroriding lijkt een normaler merk omdat het niet zo bekent is, maar ik ken een aantal mensen die er een hebben, of een willen, en die zijn er allemaal zeer over te spreken. Drunens Ruiterhuis heeft er ook een groot aantal van hangen. Maar even weer ontopic,

). Het zit fantastisch, lekker zachte en stevige zit. Ik vind het zadel ook een fijne redelijk diepe zit hebben
. Ik verschuif in ieder geval geen cm.