rubber bit: rubber kapot gaan op vreemde plek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ikke20

rubber bit: rubber kapot gaan op vreemde plek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 18:17

ik rij mn paard met een enkel gebroken d trens van rubber. hij reageert hier erg goed op. alleen nu pakte ik hem vandaag en zag ik dat bij het stuk waar hij gebroken is(zeg het midden van het bit) het rubber eraf aan het komen is(het metaal/ijzer wordt zichtbaar) maar vind het zo'n vreemde plek hier kan hij toch niet met zn tanden bijkomen. het lijkt echt kapot gekauwd te zijn.

ikke20

Re: rubber bit: rubber kapot gaan op vreemde plek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 16:27

helemaal niemand die weet wat dit kan zijn??

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:32

Muizen? of misschien dat het rubber aan de randjes toch gewoon loskomt waardoor er vocht, speeksel, bacterien tussen het rvs en het rubber komt waardoor het gaat werken? I.i.g. reden om een nieuw bit aan te schaffen.

(ps door je onderschrift had ik al bijna besloten maar helemaal niet te reageren. Als je serieus genomen wilt worden zou ik termen als "schatjuhs" per direct schrappen en nooit meer gebruiken.)

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 17:23

delerium schreef:
Muizen? of misschien dat het rubber aan de randjes toch gewoon loskomt waardoor er vocht, speeksel, bacterien tussen het rvs en het rubber komt waardoor het gaat werken? I.i.g. reden om een nieuw bit aan te schaffen.

(ps door je onderschrift had ik al bijna besloten maar helemaal niet te reageren. Als je serieus genomen wilt worden zou ik termen als "schatjuhs" per direct schrappen en nooit meer gebruiken.)

muizen zijn het niet het is niet aangeknaagd het is echt gescheurd ook zitten er gewoon scheuren in net of hij erop gebeten heeft maar daar zitten geen tanden. sorry voor mn onderschrift.

x_Lovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 08:53

Ga naar de ruitersportzaak waar je het gekocht hebt en meld het! Vork

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:48

Dat doen volgens mij al die bitten.. Tenminste, ik heb er 2 gehad waarbij dat ook was gebeurd. Is het al een oud bit? Als ie nog vrij nieuw is zou ik er wel mee terug gaan.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 21:57

het bit is denk ik al minimaal een jar of 5 oud heb er eerst altijd mijn pony mee gereden. dus naar de winkel terug gaan gaat wat meoilijk. weet nieteens meer waar ik hem gekocht heb