Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sronnie schreef:Natasja1991 er staat toch nergens dat de eerste zadelmaker niet te bereiken was?
Jus_dOrange schreef:sronnie schreef:Natasja1991 er staat toch nergens dat de eerste zadelmaker niet te bereiken was?
wat moet ze nu? die *&&^^%-zadelmaker heeft dus voor meer dan 300 euro dat zadel verziekt! en hij is nergens te bereiken!!!
germie schreef:Als ze voor 300 euro van gewone kussens bijvoorbeeld keilkussens gemaakt hebben, wrong veranderd hebben, en opnieuw gevuld hebben, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Alleen opvullen kost inderdaad stukken minder.
EW2007 schreef:mensen ik zit met een probleem, niet ik maar mijn vriendin
haar zadel is onlangs gedaan door iemand die hem heeft verbreed.
dat moest, en er moest nieuw wol in.
zo gezegd, zo gedaan. het zadel zou een week weg zijn, dat werd 2 weken.
nu ben ik zelf blij nooit voor die zadelmaker gekozen te hebben, afspraken zijn moeilijk te maken met deze kerel. maar zij dus wel gedaan.
na 3,5 week kreeg zij haar zadel weer terug, en na een dikke rekening ( meer dan 300 euro) te mogen betalen, kon ze weer rijden.
na een week lag dat zadel konstant naar links.. zij hem weer gebeld. maar hij zou langskomen, maar dat duurde en duurde.
zodoende heeft ze iemand anders gebeld, en die heeft nu dus gezien dat die boom helemaal scheef is!zadel is dus niets meer waard, volgens haar dan!
wat moet ze nu? die *&&^^%-zadelmaker heeft dus voor meer dan 300 euro dat zadel verziekt! en hij is nergens te bereiken!!!
wat kan je nu hier mee? zij zit zonder zadel!
kan je hier iets van aangifte van doen ofzo?