Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
spicegirl schreef:je kan trouwens ook gewone, kortere pads kopen.

Aafke_ schreef:Arakhan:
Nou heb je een hele goeie foto van de zijkant van je paard gemaakt. Hierop zie dat jouw paard niet zozeer een holle rug heeft, alswel overbouwd is. Hierdoor zal een zadel aanvoelen voor jou alsof hij naar voren kiept.
.
.
. Geen Wintec, geen Haflingerzadel... en daarbij, met zo'n vurig paard wil ik een zadel dat mij houvast biedt.
, zeer interessant.
crazycactus schreef:Een fysiotherapeut met X-ray ogen??? Hoe heeft hij gekeken naar de pasvorm?
... Zeker voor een paard in ontwikkeling waarvan ik nog niet zeker ben dat ik hem zal houden is dit maar al te gek. Dit zadel is ook geen brol, kost nieuw 2000 euro, equiflex boom. En daarbij, ik neem me de moeite om bekwame mensen te contacteren, denk dat ik daar meer aan heb dan dit hier. Het voelt aan alsof ik m'n paard mishandel terwijl ik alleen het beste voorheb. Als deze man, die in Belgie een hele gekende man is op gebied van zadelpassen en zadelmeten zegt dat dit zadel ok is, dan beginnen we hiermee.