en ik bedoel dat dat ze de strijklappen van been vewisselen, dus wel dat harde aan de binnenkant, maar de 'bocht' naar voren stekend....

wat denken jullie nou als je dat ziet???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
kellyhvj schreef:Ik verbaas me iedere keer als ik zie dat mensen hun strijklappen weer verkeerd om hebben. als je niet weet hoe je ze om moet doen, waarom ga je het dan zelf bedenken....![]()
en ik bedoel dat dat ze de strijklappen van been vewisselen, dus wel dat harde aan de binnenkant, maar de 'bocht' naar voren stekend....![]()
wat denken jullie nou als je dat ziet???
PriscaZ schreef:Ik erger me daar ook altijd aan. Beschermers die verkeerd zitten, bandages, lussen van dekjes niet vast, passanten van hoofdstellen etc. Ik ben daar zelf heel precies in en het valt me ook meteen op als er iets fout zit.
Meestal zeg ik er dan niets van, behalve bij een vriendin, die ziet nu nog niet hoe het hoort en vindt het prettig als je er dan iets van zegt.
PriscaZ schreef:Dezelfde peesbeschermers als je voor de voorbenen hebt, heb je ook echt voor de achterbenen. Je ziet daar eigenlijk geen verschil tussen. Bij sommige merken hebben de achterbeschermers dan 3 klitterbanden, maar bij veel merken ook gewoon 2 net als voor.