Even een foto ter illustratie:

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zilly schreef:Het is niet toegestaan op wedstrijd kom ik net achter, heb het KNHS gebeld.
KNHS zei: Als het niet in het regelement staat dat het wél mag, dan mag het niet![]()
Lekker vaag dus!
Precious20 schreef:Het is inderdaad ontwikkeld voor paarden met een gevoelige huid of paarden die niet veel druk achter de oren verdragen. Het heeft dus weldegelijk een functie ipv voor "de mooi"
harnessmaker schreef:Precious20 schreef:Het is inderdaad ontwikkeld voor paarden met een gevoelige huid of paarden die niet veel druk achter de oren verdragen. Het heeft dus weldegelijk een functie ipv voor "de mooi"
Het is "ontwikkeld" om het lichaam van de vorige bezitter te beschermen tegen weersinvloeden......
Ik denk dat dit meer rest vewerking is in productie.....zo levert je snijverlies nog geld op....
harnessmaker schreef:Precious20 schreef:Het is inderdaad ontwikkeld voor paarden met een gevoelige huid of paarden die niet veel druk achter de oren verdragen. Het heeft dus weldegelijk een functie ipv voor "de mooi"
Het is "ontwikkeld" om het lichaam van de vorige bezitter te beschermen tegen weersinvloeden......
Ik denk dat dit meer rest vewerking is in productie.....zo levert je snijverlies nog geld op....