Nadat ik de taal had veranderd in engels dacht ik dat ik het nu wel helemaal zou snappen, niet dus haha

Kom ik op de pagina van de stang en trens hoofdstellen, zie ik 5 voorbeelden. De eerste 3 lijken mij hetzelfde, de 4e heeft een gedeeld kopstuk en de 5e is rondgenaaid.
Wie weet hier het exacte verschil?
Ik heb toen maar het eerste hoofdstel genomen en dus gedrukt op "start configuration".
- stap 1: kleur uitzoeken. Dit snap ik nog wel

- stap 2: maat. Me merrie heeft maat cob, oftewel simpel om te doen
- stap 3: soort sluitingen. Ik heb "stainless steel hookstud" gekozen, dit begreep ik dus nog

- stap 4: Verder details. Hier begint het "moeilijk" te worden haha:
1. bij "browband" (frontriem) staat er dit: "raised, padded" Geen idee wat ze hiermee bedoelen?
Ik snap dat je i.p.v. de effen frontriem, een andere met bijv. blingbling erbij kan doen. Tot zover duidelijk dus
2. noseband (neusriem): Dit snap ik ook nog, ik kies de meest dikke neusriem

3. snaffle reins. Wie kan mij helpen wat dit betekent? Is dit je trensteugel of je stangteugel?
Ook zie je als voorbeeld bruine teugels?? En wat voor teugels zijn dit? Gewoon gladde?
4. curb reins. Zelfde als nr. 3 weet dus niet wat ze hiermee bedoelen. Deze teugels zijn wel iets dunner, en volgens mij glad
(wil me trensteugel met stopjes en me stangteugel glad en iets dunner).
Daarna kan je het o.a. verzenden, maar verzend je het dan als bestelling of iets dergelijks?
En hoe kom je erachter wat de prijs ongeveer zal zijn?
Kan je ook vragen of een winkel hier in Nederland (bijv. een van de hypo winkels) de bestelling kan doen?
Sorry voor de vele vragen hoor