dobert site-> S&T samenstellen.. HELP!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

dobert site-> S&T samenstellen.. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 19:12

Ik wilde graag even voor mezelf een stang en trens hoofdstel gaan samenstellen op de site van dobert (http://www.doebert.com/).

Nadat ik de taal had veranderd in engels dacht ik dat ik het nu wel helemaal zou snappen, niet dus haha Slapen .

Kom ik op de pagina van de stang en trens hoofdstellen, zie ik 5 voorbeelden. De eerste 3 lijken mij hetzelfde, de 4e heeft een gedeeld kopstuk en de 5e is rondgenaaid.

Wie weet hier het exacte verschil?

Ik heb toen maar het eerste hoofdstel genomen en dus gedrukt op "start configuration".

- stap 1: kleur uitzoeken. Dit snap ik nog wel Tong uitsteken, heb kleur zwart genomen
- stap 2: maat. Me merrie heeft maat cob, oftewel simpel om te doen
- stap 3: soort sluitingen. Ik heb "stainless steel hookstud" gekozen, dit begreep ik dus nog Tong uitsteken
- stap 4: Verder details. Hier begint het "moeilijk" te worden haha:

1. bij "browband" (frontriem) staat er dit: "raised, padded" Geen idee wat ze hiermee bedoelen?
Ik snap dat je i.p.v. de effen frontriem, een andere met bijv. blingbling erbij kan doen. Tot zover duidelijk dus
2. noseband (neusriem): Dit snap ik ook nog, ik kies de meest dikke neusriem Vork
3. snaffle reins. Wie kan mij helpen wat dit betekent? Is dit je trensteugel of je stangteugel?
Ook zie je als voorbeeld bruine teugels?? En wat voor teugels zijn dit? Gewoon gladde?
4. curb reins. Zelfde als nr. 3 weet dus niet wat ze hiermee bedoelen. Deze teugels zijn wel iets dunner, en volgens mij glad
(wil me trensteugel met stopjes en me stangteugel glad en iets dunner).

Daarna kan je het o.a. verzenden, maar verzend je het dan als bestelling of iets dergelijks?
En hoe kom je erachter wat de prijs ongeveer zal zijn?

Kan je ook vragen of een winkel hier in Nederland (bijv. een van de hypo winkels) de bestelling kan doen?

Sorry voor de vele vragen hoor Bloos

_Nicky

Re: dobert site-> S&T samenstellen.. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:15

Padded wil zeggen ondergelegd. Snaffe reins zijn je trensteugels, curb reins zijn je stangteugels. Je hem uitprinten en daarmee naar de winkel gaan die Döbert levert, die bestellen hem dan. Hoe duur ie is, geen idee! Rondgenaaid zou rond de €400,- zitten met een leuke frontriem erbij, een 'normale' rond de €300,- denk ik.

_Michelle_

Re: dobert site-> S&T samenstellen.. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:47

Ik kan je alleen antwoord geven op de vraag over of de Hypo winkels hem kunnen bestellen, dat kunnen ze want ze leveren Döbert Lachen Als je doorgeeft wat je wil kunnen zij er vast eerst wel achter komen wat het gaat kosten.