Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nikka schreef:Ik heb de Landa combo al 3 jaar, blijft prima.
patjelisa schreef:Ik heb ook de Landa maar dan met losse hals en ben er zeer te vrede over (wil niks anders meer)
wat sommige mensen ook doen niet al te dure hals kopen en dan zelf dingen op je deken vast maken.
Nathalie84 schreef:als je kiest voor een losse hals, zou ik wel kiezen voor een halsdeken die bij de deken past, dan heb je optimale pasvorm. Ik heb nu een amigo bij een br en het zit nergens naar. Gelukkig gebruik ik het maar 5-10 keer per jaar dus doe ik het er zo mee. Maar zou ik het vaker gebruiken, zou ik naar een betere combi gaan zoeken.
rakkertje13 schreef:Houd er wel rekening mee dat als je een halsdeken op doet de manen echt afsterven/doodgaan.
Had het vorig jaar ook ivm scheren, had hij hem 24/7 op en de manen heb ik na de tijd afgeschoren.
Zag er niet meer uit
LoveLuna schreef:kijk een op http://www.paardenspul.be daar heb voor minder geld ook goede dekens
rakkertje13 schreef:Houd er wel rekening mee dat als je een halsdeken op doet de manen echt afsterven/doodgaan.
Had het vorig jaar ook ivm scheren, had hij hem 24/7 op en de manen heb ik na de tijd afgeschoren.
Zag er niet meer uit