En wil er daar ook een van gaan bestellen.
Maar dan heb ik nog een probleem buiten. Ik vind het heerlijk op buiten te rijden en ik doe dit dan ook vaak. Als ik alleen rij is er eigenlijk niet zo'n heel groot probleem. Ze is dan wel wat kijkerig maar fijn te rijden. Maar ga ik met een ander mee of met een groepje. Word het al wat lastiger.
Als ik achteraan rij in stap is er niets aan de hand. En loopt ze heel relaxt op een los teugeltje. Voorop in stap is ook nog geen probleem. Maar zodra we gaan draven is mevrouw niet fijn meer te rijden. Als ik achteraan rij. Loopt ze alleen maar te drammen dat ze voorop wil. Maar dan echt de neus nar voren steken en gaan met die banaan. Rij ik voorop is ze nog steeds niet te houden maar heb ik wel ietsje meer controle.
En om altijd alleen op buitenrit te gaan vind ik ook zo saai.
Ik zou nu dan ook een dubbelgebroken pessoa willen hebben. Waar twee teugels aankunnen. Dat ik echt alleen in nood de tweede teugel erbij kan pakken (soort noodrem). En niet in d'r mond hoef te hangen.
Maarja dan het probleem vind die maar is in maat olifant (15/15.5)
Ik ben al aardig wat winkels afgelopen en nergens hebben ze ze of kunnen ze ze bestellen. Ik ben dan ook benieuwd of je ergens bitten op maat kan laten maken.