importeur KN zadel..wie heeft het telefoonnummer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

unusual

importeur KN zadel..wie heeft het telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 15:12

ik ben op zoek naar het telefoonnummer van de importier in Nederland van de KN (Karl Niedersüss) zadels. Ik ben al ruim 5 weken aan het wachten op mijn zadel en de zadelmaker zegt steeds maar "Ja hij komt deze week" en dan is hij weer niet geleverd. Dus ik dacht dan bel ik de importeur maar eens, misschien weten die waarom het zolang duurt. Het is gewoon een 17,5 inch medium kamer. Of heeft iemand een beter idee? Knipoog

Anoniem

Re: importeur KN zadel..wie heeft het telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:40

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 22:39

Bitch schreef:
http://www.bestfitzadelservice.nl dat is de importeur. ( ws ook je zadelmaker Tong uitsteken )

Volgens mij is imperial riding/ nederinum nog steeds importeur? Bestfit is verdeler maar haalt ze niet rechtstreeks bij KN vandaan(athans dat is altijd zo geweest, toen ik een vraag had inzake reparatie moest Zuidweg IR bellen voor een prijsopgaaf voor KN specefieke onderdelen)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 09:43

aafje87 schreef:
Bitch schreef:
http://www.bestfitzadelservice.nl dat is de importeur. ( ws ook je zadelmaker Tong uitsteken )

Volgens mij is imperial riding/ nederinum nog steeds importeur? Bestfit is verdeler maar haalt ze niet rechtstreeks bij KN vandaan(athans dat is altijd zo geweest, toen ik een vraag had inzake reparatie moest Zuidweg IR bellen voor een prijsopgaaf voor KN specefieke onderdelen)

klopt. waarschijnlijk is het bij de importeur ook gewoon nog niet binnen

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 09:46

Het kan best wel lang duren hoor ons zadel moest helemaal bij de fabriek vandaan komen en wij hebben hier ruim 2 maanden op moeten wachten.Dus als ze niet op voorraad zijn dat duurt het wel even. Weet niet welke maat zadel je nodig hebt maar je kan ook diverse winkels bellen want soms hebben ze ergens anders wel nog liggen.

Succes