Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Urielle schreef:Nee hoor, bruin of zwart maakt niet uit qua punten. Het is wel zo dat je bijv. geen bruine laarzen aan mag dus dat completeert minder mooi. Modekwestie dus
Nibbit schreef:Nee, laarzen en jasje moeten blauw of zwart zijn, helaas mag bruin niet.
germie schreef:Zelfs groen of paars mag. En een jury mag je daar niet voor straffen, want het tuig kan dan nog goed verzorgd zijn. Net als pimpelpaarse handschoenen met witte stipjes. Mag ook.
Of het ook mooi is voor de dressuur is een tweede, maar het mag wel. Je moet dus gewoon starten in wat jij leuk vindt. Als dat een london zadel is met een roodbruin hoofdstel met veel blingbling, dan kan dat best heel goed passen in de dressuur hoor. Andere kleuren zou ik niet zo snel doen, maar het mag wel. Jasje moet blauw of zwart zijn, tenzij de vereniging een ander tenue heeft. En de broek geel of wit. Handschoenen en plastron zijn verplicht, maar over de kleur wordt niets gezegd. Zelfde geldt voor de cap, als dat ding maar goedgekeurd is, dan mag je er mee starten.
Urielle schreef:Tja, ik haal ook zevens en achten en zelfs incidenteel een negen met mijn zwarte tuig. Die zeven en acht zijn standaard cijfers. Je moet al echt iets verkeerd doen om naar een zes te gaan (losse manen, plukkerige vlechtjes, gevallen bij het inrijden en vlek op je broek...)
LiSSy schreef:ze zijn er inderdaad mee bezig om bruin ook te toe staan bij de dressuur... maar geen idee of het doorkomt.