Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Santosww schreef:heb je een foto van jouw passier???
olimvander schreef:Ik heb een kieffer en wil nie meer anders.. Zit super fijn en past overal op.. Heb um in december op laten vullen (na tien jaar mag dat natuurlijk ook wel...) Dus kan weer een hele poos vooruit. Hulsebos heb ik een paar keer op gereden op stage, maar dat vond ik eerlijk gezegd niet zo'n fijn zadel.. En anky heb ik ook niet zulke goeie verhalen over gehoord.. Zijn wel mooie zadels vind ik..
Succes met zoeken...
semenamy schreef:Zoals de titel zegt met welk zadel rijden jullie en waarom? Nadat mijn merrie een veulen heeft gehad in april dat jaar, paste mijn Kn Allegro er niet meer op,te smal.
Heb deze kunnen ruilen met een Barnsby Raven, lag ook niet je van het.
Heb inmiddels een Passier Grand Gilbert Extra die ligt tot nu toe het beste maar vind ik zelf niet geweldig, vind hem hard zit gewoon niet super.
Ben op zoek naar een zadel waar ik meer ,in' zit met fatsoenlijke kniewrongen en wat vooral zacht zit!
Hen op mijn vorige paard een Kentaur gehad die heb ik destijds ook mee verkocht aan het paard, weet ook niet hoe die zadels zich houden op langere termijn.
Maar goed ben het zadel gedoe inmiddels zat en wil gewoon een fijn zadel, mijn voorkeur gaat uit naar een Ainsley, Hulsebos(hoewel ik wel veel negatieve dingen hoor) of een nieuwere Anky.
Laat maar wat weten!
Mijn Passier is dus te koop!
x_Mliss schreef:Ik vind zelf de Rossner America super zitten.
En heeft precies wat jij beschrijft echt een zadel waar je 'in' zit veel knie wrong en zit echt 'SUPER' zacht.
En word gedwongen recht op te zitten vind ik super ik zit ook meteen een stuk netter.
En overigs niet duren zadels liggen voor 759,00 in de winkel nieuw en het heeft een lange levens duur mits je der natuurlijk wel netjes mee om gaat.
Ik zou eens bij jou op stal kijken of iemand een Rossner heeft en anders even naar een paarden winkel gaan bij jou in de buurt om eens te proberen geloof me het is echt het proberen waard!
Ik heb er 1 keer opgezeten en wil niet meer anders.
Heb ook heel veel andere zadels geprobeert kn, pasier, wintec, en noem maar op maar vind dit echt de lekkerste.
Je voelt ook al als je in de winkel gaat kijken dat hij heel erg zacht is dus als je een zacht zadel wil zou ik voor de Rossner gaan en dan wel type America.
In ieder geval succes.
bedankt, zal even kijken!
Je kan ook eens in dit topic kijken-> viewtopic.php?f=117&t=770581
Voor meer info.