Maat hoofdstel???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Maat hoofdstel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 20:37

Ik heb net een nieuw hoofdstel gekocht voor mijn 3 jarige.Ik had een hoofdstelletje gekregen voor haar ,een full ,maar de neusriem paste niet .Het gedeelte waar de gesp aan zat van de neusriem was te lang en de schoenmaker kon hem niet verkleinen.Nu had ik al lang mijn oog op de kieffer bicollor laten vallen en idd daar is de neusriem kleiner van.Dus koop ik daar ook de maat full van.Nu pas ik dat hoofdstel en op zijn kleinst zit hij toch wel ruim.Nu zei de winkeljuffrouw om er een gaatje in te prikken dat zou nog net kunnen.
Ze zei dat de maat cob te klein ging zijn als ze nog wat groeide.

Maar veranderd een hoofd van een driejarige dan nog?Nu ben ik aan het twijfellen.Ik kan hem terug brengen de cob moet dan besteld worden.Het is best een prijzig hoofdstel moet ik daar zomaar gaatjes inprikken?

Heeft iemand een idee?

maximee

Re: Maat hoofdstel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:22

Je paard zal zeker nog wel een aantal centimeters groeien, dus ook het hoofdje.
Heb je cob al geprobeerd of dat je dan ook nog ruimte hebt of dat die dan echt net past?
In dat geval zou ik toch de full houden ivm het groeien, anders kun je hoofdstellen blijven kopen Lachen

Anoniem

Re: Maat hoofdstel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:24

Ik heb de full gehouden en een ander bit gekocht.Met bitje met kleinere ringen paste het net en anders word het toch een gaatje bij maken.ik was toch bang dat de cob weer te klein ging worden