trens om te bouwen tot een S&T hoofdstel?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

trens om te bouwen tot een S&T hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 09:02

Is het mogelijk om een trens hoofdstel om te bouwen tot een stang en trens hoofdstel?

Want ik heb een hele mooie stubben trens hoofdstel, geen gedeelde kopstuk. Zou ik daar bijv. een hoge neusriem en bakstukken voor de stang kunnen bijkopen, dit er dan aan te doen?

Als dit kan, wordt dit wel mooi?

Op deze manier kan ik later in de Z1 mijn wedstrijd hoofdstel blijven gebruiken, en hoef ik geen nieuw hoofdstel te kopen.

Lovely1

Re: trens om te bouwen tot een S&T hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:06

Ik zou eerlijk gezegd een andere erbij kopen want dan zou je af en toe ook nog eens met een trens kunnen trainen of starten. Het is wel een "dure" aankoop ín één keer maar daar doe je dan ook een hele poos mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 09:09

Het kan wel, je kunt dan een speciaal bakstuk uit 1 geheel kopen en dat erbij hangen.

Maar een goede neusriem is ook best duur los, vind alle losse producten duur.

Verder zou ik het ook niet doen, net als lovely zegt, dan kun je niet meer met een trens rijden?

Ik heb mijn 1e S&T hoofdstel 2ehands gekocht.
Ik wist niet of het ging bevallen en ik er echt mee ging rijden.
Zo kon ik dat mooi uit proberen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 09:13

Als ik me huidige neusriem er weer op doe en die andere bakstukken eraf haal dan heb ik weer een trens (en heb hiernaast ook nog een trainingshoofdstel van IR).

@ Runningkawa: Ja ik heb ook al een beetje zitten neuzen om marktplaats. Maar het is lastig, want ik heb een maat cob nodig voor me e-pony. En een rondgenaaide vind ik ook erg mooi.

Ik heb via een andere bokker gehoord dat IR in november met een rondgenaaide op de markt komen Haha!