Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ikkelies schreef:oke ik rij nu met hannoveraanse neusriem maar ze opent haar mond constant! als ik ook maar heel licht druk op der bit geef !
ze komt wel mooi rond met weining druk maa rin de galop word ze zo heet dat ze der kop in de lucht gooit der mond open/kaken op elkaar maar meestal mond open!
en mag je ook met een mexicaanse neusriem dressuur starten?
anders begin ik er niet aan!
ikkelies schreef:oke ik rij nu met hannoveraanse neusriem maar ze opent haar mond constant! als ik ook maar heel licht druk op der bit geef !
ze komt wel mooi rond met weining druk maa rin de galop word ze zo heet dat ze der kop in de lucht gooit der mond open/kaken op elkaar maar meestal mond open!
kunamosity schreef:ikkelies schreef:oke ik rij nu met hannoveraanse neusriem maar ze opent haar mond constant! als ik ook maar heel licht druk op der bit geef !
Wat denk je waarom ze haar mond opent? Ze kan geen 'auw' zeggen. Het is gewoon een manier om te laten weten dat je haar pijn doet of irriteert!