Halsdeken

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ponyta

Halsdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 21:28

Hallo bokkers!

Ik heb een vraag! Ik ben op zoek naar een pervecte halsdeken voor mijn pony! en heb er al een gezien, die ik ongeveer bij elke site tegen kom "paardenwinkel". Toch heb ik een vraag aan wie deze hals deken heeft, of wie er verstand van heeft, en hoe jullie er over denken.
http://www.libella.nl/product_info.php? ... cts_id=877
Deze hals denken die jullie hier zien! op deze site dan he is die geschikt of niet? Ik wil namelijk mijn pony scheren, omdat ze altijd lang in het haar zit! "wintervacht". of weten jullie een betere? of hebben jullie tips?

Femke

Perla

Re: Halsdeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:34

ik ben niet zo voor de halsdekens omdat ze vaak de hele manenpartij kaal schuren
als mijn paard in de winter geschoren is staat ze dus met een kale hals maar als het echt koud word krijgt ze een wollendeken om haar hals

ponyta

Re: Halsdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 10:34

Perla schreef:
ik ben niet zo voor de halsdekens omdat ze vaak de hele manenpartij kaal schuren
als mijn paard in de winter geschoren is staat ze dus met een kale hals maar als het echt koud word krijgt ze een wollendeken om haar hals

Tja! dat kan ik dus ook tehoren krijgen Knipoog! maar weetje ik vind het veiner om een hals deken te kopen omdat ze het dan niet koud krijgen! des nooits doe ik het alleen 's nachts!