boomloze zadel huppa.nl

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo_

boomloze zadel huppa.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 10:14

heeft iemand hier ervaring met het boomloze zadel van www.huppa.nl
wil graag weten wat voor kwaliteitzadel of het is
of er goed of slecht ervaringen mee zijn
wat hun service is wanneer je besteld

8nnemiek

Re: boomloze zadel huppa.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:03

Ik zou het niet doen, je kunt beter even doorsparen voor een (tweedehands) barefoot of ander goed merk.
De kwaiteit van dat zadel van huppa is erg slecht, het leer kreukt snel en blijft niet echt lang mooi. Ik heb em een keer in het echt gezien, was nog niet zo lang in gebruik, maar het zag er uit als een zadel van 2 of 3 jaar oud.
Het is eigenlijk gewoon een slechte kopie van de eerste zadels van torsion en barefoot.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 15:54

wat zou een tweedehand dan ongeveer compleet gaan kosten, ik heb namelijk een budget tot ongeveer 300 euro.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:15

Die van mij heb ik een tijd geleden compleet met pad en alles verkocht voor 400 euro, en die zag er nog uit als nieuw. Dus een wat oudere barefoot zul je ook wel compleet voor 300 euro vinden.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 09:18

Daarbij is bij een boomloos zadel zo belangrijk dat je goed kunt zitten en dat de drukverdeling goed is. Anders haal je je ongewenst een hoop rugproblemen op de nek. Laat je goed informeren en ga niet voor de goedkoopste oplossing! In veel gevallen kost dat je meer dan het je oplevert.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:15

Ik heb mijn zadel (gewoon engels dr. zadel) bij Huppa weg, en prima service vond ik. Ze helpen je goed, en ik zei dat ik het geld nog niet had, pas na 2 weken, en ze wouden het zadel wel voor mij dan achterhouden. Kreeg er gratis van alles bij, ik ben blij met hun.