FOto KN Tango

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

FOto KN Tango

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 20:32

IK heb heel internet afgezocht, maar kan het niet vinden, ik ben op zoek naar een foto van het zadel KN Tango!! Dit zadel werd me aangeraden naar aanleiding van mijn eisen aan een nieuw zadel voor mijn paard, naast dat het goed moet liggen.

Een diepe zit, en veel kniewrong!

Kan iemand me een foto laten zien?

Groetjes

Peelie

Re: FOto KN Tango

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:34

Zoek anders gewoon ff op google en doe dan gewoon KN Tango.

weet bijna zeker dat je wat vind;)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 20:39

Dat zeg ik dus.. Dan vind ik niks, jah allemaal dingen van bokt, maar allemaal zonder foto

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:40

ik zal je zo foto geven, ik weet wel zeker dat ik er een vindt

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 20:44

Dan zou ik ook graag willen weten waar je op zoekt, want ik vind echt niks, dacht ik dat ik er een gevonden had, en dan staat hij niet meer op marktplaats

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:46

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:48

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 20:52

Dat topic heb ik al eens doorgelezen, ik ben echt op zoek naar een foto!! Die heb ik nu.. Bedankt.

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:56

in het topic in mijn onderschrift (instructieweek) + wedstrijdfoto's in mijn profiel rijd ik op een KN tango.

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:03

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 02:46

Afbeelding
KN Tango

Dit is een zeer comfortabel model dressuurzadel, gebaseerd op de nieuwe zadelboom. Met zijn extra diepe, zachte zit en zijn extra brede boom geeft dit zadel een groot zitcomfort. Ook de kussens zijn verbreed, voor een groter draag oppervlakte op de paardenrug.

De dijbeenwrong is anatomisch gevormd, zodat hij mooi de vorm van het bovenbeen volgt en zodoende dus aan het gehele bovenbeen steun geeft.

Dit zadel is uitgevoerd met de speciale, door ons ontwikkelde, makkelijk verstelbare singelconstructie.
Deze constructie maakt het mogelijk met een zeer kleine handeling het zadel op de ideale positie op de paardenrug te plaatsen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 02:48

Ik heb het zadel een keer op Umi gehad. Ik wilde eigenlijk de KN allegro, maar de zadelmaker had dit zadel mee, en het leek me ook wel wat. Helaas paste het niet Huilen maar het lijkt me een erg fijn zadel Haha!.

http://www.bestfitzadelservice.nl
Hier heb ik de foto vandaan, de zadel´s worden daar op maat gemaakt. Misschien is dat iets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 11:52

elmiran schreef:
Dit zadel is uitgevoerd met de speciale, door ons ontwikkelde, makkelijk verstelbare singelconstructie.
Deze constructie maakt het mogelijk met een zeer kleine handeling het zadel op de ideale positie op de paardenrug te plaatsen.

Vier sleuven aan de onderkant van je onderste zweetblad. Niets meer, en niets minder.
Totaal ongeschikt om het zadel goed te laten passen, je verandert de hoek van de stoot, maar niet de bron, hierdoor ligt de singelstoot in een bocht, en gaat hij knikken op het punt waar de bocht zit, => met als gevolg een klapperend zadel.
Jammer, dat KN het zo beschrijft, of is het Bestfit, die het zo beschrijft? ( ik zie het zadel namelijk niet op de KN-site staan)