Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bitch schreef:Ik heb vandaag op die Anky gezeten, en ben 1,65, dus het viel mij idd op dat het bij je bij dat zadel, lange benen moet hebben.Vond het niet lekker zitten, werd in een houding gedrukt.
harnessmaker schreef:Morris & Nolan maakt net als vele anderen ook extra lange zweetbladen voor zoals je zegt langpootmuggen. Probleem is allen dat je een zadelmaker moet hebbendie ook kan snijden ipv stanzen. Met de hand kan j nijden naar wens, een stansmes is een vaste vorm en wordt veelal ook in extra lange zwetbladen gbruikt. Het kan natuurlijk zijn dat je daar niet genoeg aan hebt....
bromfiets schreef:harnessmaker schreef:Morris & Nolan maakt net als vele anderen ook extra lange zweetbladen voor zoals je zegt langpootmuggen. Probleem is allen dat je een zadelmaker moet hebbendie ook kan snijden ipv stanzen. Met de hand kan j nijden naar wens, een stansmes is een vaste vorm en wordt veelal ook in extra lange zwetbladen gbruikt. Het kan natuurlijk zijn dat je daar niet genoeg aan hebt....
Wat kost zo'n op maat gemaakt zadel dan ongeveer?
Dressuur, teruggesneden kamer en extra dikke kniewrongen? Kunnen ze die ook maken met opgeruwd of buffelleer?
floorsil schreef:mijn vriendin is ook heel lang en die heeft nu ook een zadel met lange zweetbladen. vind het wel mooi staan kan voor je navragen wat voor een dat is en miss een foto maken.