elizahbep schreef:waarschijnlijk was het der gebit, maar dat weten we nu nog niet zeker... toen hebben we der gebit laten ba kijken en toen was het na een week of 2, 3 weer weg maar ze heeft er zeker een maand of 2 mee gelopen. denk niet dat het aan me hand heeft gelegen, ik vind zelf dat ik niet egt streng ben, (behalven als ze er om vraagt dan) lekker losjes.
Het kan zijn dat ze nog steeds de pijn in gedachte had nadat haar gebit was bijgewerkt, dit komt wel eens vaker voor. Maar na enkele weken moet ze toch terug normaal reageren op het bit. Je kan wel je bit eens nakijken of je wel echt zeker bent dat je de juiste maat hebt genomen, komen er geen velletjes tussen de bitringen en eventueel kan je ook wel eens een ongebroken bustrensje proberen (het kan immers zijn dat ze al dat gewiebel in haar mond niet leuk vindt), maar ik gok erop dat het pubergedrag is. Is heel lastig maar het is wel zaak dat jij vriendelijk blijft, dit wil vaak zeggen 'afstappen voor je gefrustreerd geraakt even tot 10 tellen en er terug op'.