[WN] colombiaans westernzadel?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

colombiaans westernzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 16:29

hallo allemaal,

ik kan van kennissen een colombiaans zadel krijgen, gratis voor te gebruiken mits het past natuurlijk.
omdat ik op dit moment nog geen nieuw zadel voor mijn jonge paard in groei kan kopen, ook omdat ik nog niet zeker weet wat en goed wil sparen zodat ik strax een goed zadel kan kopen, wil ik deze even passen om te kijken of het wat is, want alle 3 de zadel die van mijzelf zijn passen niet Verdrietig
nu vroeg ik me af of er hier iemand is die met dit soort zadel ervaringen heeft?
deze man heeft hier zelf altijd mee gereden en is hiermee voor mij bij zijn zadelmaker geweest om er naar te laten kijken, helemaal in orde, hij kon het venetueel ook op mijn paard een beetje aan laten passen.

alleen heb ikzelf nog nooit van zon zadel gehoord en kan ik er weinig van op internet vinden, dus dacht roep jullie hulp in! Go jij! Go jij!

alles is welkom he! Knipoog

Tarqsgirl

Re: colombiaans westernzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:32

Foto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:48

Lijkt het misschien op het zadel in dit topic ?

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:50

Maya, ik denk dat je het verkeerde topic hebt gelinkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:53

Mijn excuus, inmiddels wel juiste link Lachen had een cijfertje niet meegenomen met kopiëren.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 19:28

@pre : over het algemeen zijn paarden uit die regio redelijk smal gebouwd en hebben die zadels dus een stijle boom (voor ovale rug) met weinig flare (= ruimte voor de schouders).
Jonge paarden hebben meestal nog een wat rondere rug, terwijl de schouders nog niet goed ontwikkeld zijn, reden waarom veel mensen niet zo lang doen met het zadel aangeschaft voor een jong paard.

Laat er iemand naar kijken die zowel je paard als het zadel kan inmeten.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 20:54

boehoe, vanavond is de zadelmaker met het zadel gekomen, en nee het paste niet en kon ook niet passend gemaakt worden, idd te smal!
maar het is wel een cool zadel, en mag het zowiezo houden misschien dat het volgend jaar op mijn anda past, en anders is het leuk voor decoratie!
en maya het is idd bijn identiek aan het zadel in het topic dat je head gelinked!
iedereen bedankt voor de reacties!

er mag dus vanuit mij een slotje op! Knipoog